• 30.01.25, 11:42

Postimaja ja Coca-Cola Plaza saavad uued omanikud

Baltic Horizon Fond teatas plaanist müüa varasid ligikaudu 55 miljoni euro ulatuses, mis on osa strateegilisest eesmärgist langetada laenu ja väärtuse suhtarvu (LTV).
Kino Coca-Cola plaza, mis pannakse müüki
  • Kino Coca-Cola plaza, mis pannakse müüki
  • Foto: Andras Kralla
Olles hiljuti saanud huviavaldusi mitmelt investorilt, on fondi juhtkond otsustanud kaasata kohalikud nõustajad Newsec Advisers ja Redgate Capital, et aidata Baltic Horizon Fondi müügi läbiviimisel.

Seotud lood

Uudised
  • 28.12.17, 09:11
Postimaja saab uue omaniku
Kinnisvarafond Baltic Horizon Fond plaanib omandada Postimaja kaubanduskeskuse Tallinna südalinnas, teatas ettevõte börsile.
Uudised
  • 27.11.24, 15:37
Guido Pärnits: läheb raskemaks, aga investeeringud piirkonda peavad jätkuma
Ülemiste keskuse Rentnike Suurkogul oli tänavu fookuses kaubanduse ja Ülemiste piirkonna tulevikuväljakutsed, milleks on inimeste ostujõu taastamine ning ligipääs linna ühele kiiremini kasvavale piirkonnale ja riigi tähtsaimale transpordisõlmele.
Uudised
  • 19.11.24, 14:42
EfTEN ostab koos mõjukate Eesti investoritega 129 miljoni eest Kristiine keskuse
Lisatud CityConi kommentaar Rocca al Mare keskuse kohta!
Eesti investoritele kuuluv EfTEN ABC4 OÜ sõlmis täna Soome börsiettevõttega Citycon Oyj-ga lepingu Kristiine keskuse ostuks. Tehing plaanitakse lõpule viia käesoleva aasta lõpuks.
Uudised
  • 13.11.24, 15:27
Lõunakeskuses avati uuenenud Reserved ja Cropp kaubamärkide kauplused
Tartus Lõunakeskuses avas uksed suurematel pindadel ja uuendatud kontseptsioonidega moebrändikauplused Reserved ja Cropp, millega suurenes Lõunakeskuse moekaupade müügipind ligi 750 ruutmeetri võrra.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele