• 30.01.25, 12:34

Kiirtoidukettide konkurents Eestis püsib tihe, liidripositsiooni hoiab üks

Socio Uuringukeskuse 2024. aastalõpu küsitlus näitab, et Eesti kiirtoiduturul valitseb tihe konkurents, kus Hesburger, McDonald’s, KFC ja Burger King võistlevad igapäevaselt tarbijate nimel.
Novembris laienes Hesburger Luigele
  • Novembris laienes Hesburger Luigele
  • Foto: Aive Hiiepuu

Konkurentide võrdlus: kellel on parim positsioon?

Seotud lood

Uudised
  • 21.11.24, 19:33
Luigel avas uksed Hesburger
Täna avas uksed uus Hesburgeri restoran Luigel, millesse investeeriti 1,35 miljonit eurot. Restoranis asub tööle 20 inimest.
Uudised
  • 17.09.24, 08:00
Hesburger toob Eestis turule ka teise restoranide keti
Hesburger siseneb Eesti turule uue restoranide kontseptsiooniga Döner HeseKebab® & Gyros. Uues T1’s asuvas kebabi-restoranis hakkab tööle 10 inimest, ettevõte investeeris ehitusse ja sisustusse 300 000 eurot.
Arvamused
  • 29.07.19, 14:50
Tulevikus on kaubanduskeskustes ligi kolmandik rentnikest söögikohad
Nii nagu välismaal, on ka paljud Tallinna kaubanduskeskused hakanud panema aina rohkem rõhku söögikohtadele. Rocca al Mare ja Kristiine keskuse juht Linda Eichler kirjutab, et see on selge märk sellest, et restoranide ja kohvikute roll kaubanduskeskustes on muutumas. Toitlustus ei ole enam pelgalt kaubanduskeskuse kaasprodukt.
Uudised
  • 27.10.16, 09:45
Kuidas kaupmehed saavad muuta kliendi kogemust?
Ajakiri Forbes toob välja 3 mõtet, kuidas kaupmehed saavad muuta kliendi kogemust kaupluses ja kaubanduskeskuses paremaks.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele