Kolmandik inimestest kasutas eelmisel aastal järelmaksu või tarbimislaenu, samuti on kasvanud laenu kasutamine kodutehnika ja elektroonikaseadmete soetamiseks.
Iga kolmas Eesti elanik kasutas eelmisel aastal järelmaksu või tarbimislaenu, selgus Inbanki tarbijauuringust. “Kuigi inimeste osakaal, kes on laenutooteid kasutanud, on eelmise kahe aastaga võrreldes jäänud üsna samale tasemele, on huvitav muutus toimunud laenu kasutamise eesmärkides,“ ütles Inbanki laenude ja kaartide müügijuht Evelin Rahkema.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
"E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates võtame vaatluse alla tarbijakäitumise arengu viimaste aastate kriiside taustal ning saatekülalised räägivad sellest, kuidas need muutused on mõjutanud e‑kaubandust.
Kõik me ootasime, et uus valitsus tuleks koos plaaniga, kuidas majandus ja seeläbi ka kodanike heaolu ja maksulaekumiste kasv uuesti käima saada. Paraku kuulsime jälle ainult uutest maksudest ja ei mingit muud plaani, nentis Kaubamaja ASi juhatuse liige Erkki Laugus.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.