Kõik me ootasime, et uus valitsus tuleks koos plaaniga, kuidas majandus ja seeläbi ka kodanike heaolu ja maksulaekumiste kasv uuesti käima saada. Paraku kuulsime jälle ainult uutest maksudest ja ei mingit muud plaani, nentis Kaubamaja ASi juhatuse liige Erkki Laugus.

- Kaubamaja ASi juhatuse liige Erkki Laugus.
- Foto: Kalle Veesaar
Ettevõtete vaates tähendab see Erkki Lauguse hinnangul, et keerulised ajad mitte ainult ei jätku, vaid lähevad veel keerulisemaks. „On tõenäoline, et hulk ettevõtteid, kes seni läbi raskuste, kuid siiski hakkama on saanud, lõpetavad tegevuse. Ettevõtlus tõmbub koomale ja see on suur probleem, kaovad töökohad ja sellega koos ka maksutulud,“ prognoosis Laugus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tallinna Kaubamaja soovib pealinnas oma tegevust laiendada, kuid protsess seisab pikalt projekteerimisloa saamise taga, ütles Kaubamaja ASi juht Erkki Laugus.
Laugus: "Ootan riigipoolsete segaduste lõppu"
Järgneva kuu jooksul toome Kaubandus.ee lugejateni kaupmeeste ootused ja lootused 2024. aasta osas. Sarja esimeses artiklis jagavad oma mõtteid Kaubamaja juht Erkki Laugus ja Põldma Kaubanduse omanik Heinar Põldma.
Eestis on kombeks maksutõusudega märkida, et need on ajutised. Mäletame ju, kui 18% käibemaksu tõsteti “ajutiselt 20%le”… Asi, mis tugevalt riivab, ongi argus mitte aus olla või siis rahva lollimaks pidamine. Vabandage väljendust, aga nii see ju on, tõdes Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.
Uuendatud koalitsioonileppe sisutühjad loosungid ja maksutõusudega jätkamine riigi majandusele kasvutõuget ei anna, ütles Eesti Toiduainetööstuste Liidu juht Sirje Potisepp Äripäeva teemaveebile Põllumajandus.ee.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.