Itaalia moemaja Prada sõlmis neljapäeval, 10. aprillil 1,38 miljardi dollari suuruse tehingu, millega ostab Versace brändi omanikult Capri Holdingsilt. See samm ühendab kaks suurt Itaalia moenime ja loob võimaluse tugevdada ettevõtte tulubaasi, kirjutas Reuters.
Kõige väärtuslikum luksusbränd on Millward Browni täna avaldatud BrandZ uuringu tulemuste kohaselt Louis Vuitton, mille brändiväärtus on tänavu 25,9 miljardit dollarit.
Eesti üks suurimaid kosmeetika- ja juuksehooldustoodete hulgimüüjaid Sirowa Tallinn AS on koroona-aasta miinuse kiirelt seljatanud, makstes mullu emafirmale dividendideks lausa pool miljonit eurot.
Gucci omanik Kering ostab luksusliku parfüümitootja Creedi, 263-aastase ettevõtte, mille klientideks oli kunagi kuningas George III, kuna luksushiiglane kavatseb laieneda kiiresti kasvavasse kosmeetika- ja lõhnaainete sektorisse.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.