• 11.04.25, 10:58

Itaalia moehiiglased ühinevad: Prada ostis Versace 1,4 miljardi eest

Itaalia moemaja Prada ostis kuulsa Versace brändi 1,38 miljardi dollari eest, ühendades kaks maailma moelava hiiglast.
Prada ja Versace heidavad ühte
  • Prada ja Versace heidavad ühte
  • Foto: Kaubandus.ee
Itaalia moemaja Prada sõlmis neljapäeval, 10. aprillil 1,38 miljardi dollari suuruse tehingu, millega ostab Versace brändi omanikult Capri Holdingsilt. See samm ühendab kaks suurt Itaalia moenime ja loob võimaluse tugevdada ettevõtte tulubaasi, kirjutas Reuters.

Seotud lood

Uudised
  • 22.05.14, 13:05
Mis on kõige väärtuslikum luksusbränd?
Kõige väärtuslikum luksusbränd on Millward Browni täna avaldatud BrandZ uuringu tulemuste kohaselt Louis Vuitton, mille brändiväärtus on tänavu 25,9 miljardit dollarit.
Uudised
  • 20.05.24, 13:50
Gucci aitab heale järjele: Sirowa Tallinn on kiirelt kosunud
Eesti üks suurimaid kosmeetika- ja juuksehooldustoodete hulgimüüjaid Sirowa Tallinn AS on koroona-aasta miinuse kiirelt seljatanud, makstes mullu emafirmale dividendideks lausa pool miljonit eurot.
Uudised
  • 28.06.23, 10:00
Gucci omanik ostab parfüümitootja ning kasvatab luksusimpeeriumit
Gucci omanik Kering ostab luksusliku parfüümitootja Creedi, 263-aastase ettevõtte, mille klientideks oli kunagi kuningas George III, kuna luksushiiglane kavatseb laieneda kiiresti kasvavasse kosmeetika- ja lõhnaainete sektorisse.
Uudised
  • 22.05.12, 15:42
Louis Vuitton püsib maailma kalleim luksusbränd
Prantsuse käekotitootja Louis Vuitton hoiab seitsmendat aastat maailma väärtuslikuma luksusbrändi tiitlit, vahendas Bloomberg.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele