• 11.04.25, 10:58

Itaalia moehiiglased ühinevad: Prada ostis Versace 1,4 miljardi eest

Itaalia moemaja Prada ostis kuulsa Versace brändi 1,38 miljardi dollari eest, ühendades kaks maailma moelava hiiglast.
Prada ja Versace heidavad ühte
  • Prada ja Versace heidavad ühte
  • Foto: Kaubandus.ee
Itaalia moemaja Prada sõlmis neljapäeval, 10. aprillil 1,38 miljardi dollari suuruse tehingu, millega ostab Versace brändi omanikult Capri Holdingsilt. See samm ühendab kaks suurt Itaalia moenime ja loob võimaluse tugevdada ettevõtte tulubaasi, kirjutas Reuters.

Seotud lood

Uudised
  • 22.05.14, 13:05
Mis on kõige väärtuslikum luksusbränd?
Kõige väärtuslikum luksusbränd on Millward Browni täna avaldatud BrandZ uuringu tulemuste kohaselt Louis Vuitton, mille brändiväärtus on tänavu 25,9 miljardit dollarit.
Uudised
  • 20.05.24, 13:50
Gucci aitab heale järjele: Sirowa Tallinn on kiirelt kosunud
Eesti üks suurimaid kosmeetika- ja juuksehooldustoodete hulgimüüjaid Sirowa Tallinn AS on koroona-aasta miinuse kiirelt seljatanud, makstes mullu emafirmale dividendideks lausa pool miljonit eurot.
Uudised
  • 28.06.23, 10:00
Gucci omanik ostab parfüümitootja ning kasvatab luksusimpeeriumit
Gucci omanik Kering ostab luksusliku parfüümitootja Creedi, 263-aastase ettevõtte, mille klientideks oli kunagi kuningas George III, kuna luksushiiglane kavatseb laieneda kiiresti kasvavasse kosmeetika- ja lõhnaainete sektorisse.
Uudised
  • 22.05.12, 15:42
Louis Vuitton püsib maailma kalleim luksusbränd
Prantsuse käekotitootja Louis Vuitton hoiab seitsmendat aastat maailma väärtuslikuma luksusbrändi tiitlit, vahendas Bloomberg.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele