Kõik algab müügist: müügitööõppetunnid ja juhtimisnipid otse praktikast
Müük on iga eduka ettevõtte vereringe. Ükskõik, kui äge toode sul on, ilma müügita ettevõtet pole, kirjutab Äripäeva info- ja müügiteenuste juht Joonas Jõgi.
Minu enda teekond müügimaailmas sai alguse 2015. aastal Southwestern Advantage’i suvekogemusest ning on viinud mind läbi erinevate rollide Äripäeva info- ja müügiteenuste juhtimiseni.
Müük võib olla ebamugav isegi siis, kui oleme oma teenuses või tootes täiesti veendunud. Kuid miks see nii on? Mida tähendab müügihirm ja kas sellega saab midagi ette võtta?
Müügipsühholoogia ja klienditüüpide tundmine aitab vältida prohmakaid, millega sa ise oma müügitöö raskeks teed. Müük ei pea olema pidev takistuste ületamine, ära lihtsalt tekita endale neid takistusi, kirjutab müügipsühholoogia treener Aira Tammemäe.
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.