Kõik algab müügist: müügitööõppetunnid ja juhtimisnipid otse praktikast
Müük on iga eduka ettevõtte vereringe. Ükskõik, kui äge toode sul on, ilma müügita ettevõtet pole, kirjutab Äripäeva info- ja müügiteenuste juht Joonas Jõgi.
Minu enda teekond müügimaailmas sai alguse 2015. aastal Southwestern Advantage’i suvekogemusest ning on viinud mind läbi erinevate rollide Äripäeva info- ja müügiteenuste juhtimiseni.
Müük võib olla ebamugav isegi siis, kui oleme oma teenuses või tootes täiesti veendunud. Kuid miks see nii on? Mida tähendab müügihirm ja kas sellega saab midagi ette võtta?
Müügipsühholoogia ja klienditüüpide tundmine aitab vältida prohmakaid, millega sa ise oma müügitöö raskeks teed. Müük ei pea olema pidev takistuste ületamine, ära lihtsalt tekita endale neid takistusi, kirjutab müügipsühholoogia treener Aira Tammemäe.
“Kui ma saaksin alustada uuesti, investeeriksin oma kinnisvarasse, mitte ei rendiks kauplusepinda,” kõlab preemiumbrändide kaupluse Lartusi asutaja Karin Mängeli üks õppetund.