Üleilmse e-kaubandusfirma Shopify asutaja ja tegevjuht, miljardär Tobias Lütke kehtestas oma firmas reegli, et uusi töötajaid värvates või investeeringuid taotledes tuleb tiimidel esmalt kaaluda tehisaru ehk AI võimalusi.

- Shopify asutaja ja juht Tobias Lütke.
- Foto: Tobias Lütke | © Shopify
Kanada e-kaubanduse ettevõtte Shopify tegevjuht Tobias Lütke kehtestas reegli, mille järgi peavad meeskonnad enne uute töötajate palkamist või ressursside taotlemist tõestama, et AI ei suuda seda tööd teha. Otsus toetab ettevõtte eesmärki hoida struktuur võimalikult tõhusana ja järgib trende, kus AI abil on juba asendatud sadu ametikohti, näiteks Klarnas. Samal ajal hoiatab ÜRO, et globaalselt võib AI mõjutada kuni 40% töökohtadest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.