• 06.05.25, 12:41

Tarbijakäitumise muutus toob kaasa tootepakendite suuruse muutused

Viimastel aastatel on olnud märgatav valmistoitude tõus üksikportsjonpakendites. Väiksemad perekondade koosseisud, üksiktarbijate tõus ja tarbimisolukordade muutumine väljendub nii toiduainetööstuses kui ka teistes sektorites, kes ennast vastavalt vajadusele ka kohandavad, rääkis Salvesti turundus- ja tootearendusjuht Kelli Maar.
Viimastel aastatel on olnud märgatav valmistoitude tõus üksikportsjonpakendites.
  • Viimastel aastatel on olnud märgatav valmistoitude tõus üksikportsjonpakendites.
  • Foto: MARTIN DREMLJUGS
„Üksiktarbimine on sagenenud, pered on väiksemad ning toitu tarvitatakse sageli väljapool kodu või individualselt,“ ütles Maar ning rõhutas, et lisaks üksikpakendile on tarvis tarbijatele pakkuda ka kasutusmugavust läbi uuendusliku pakendi. Eesti toidutootja Salvest tõi turule uue sarja, et laiendada tarbijate hulka ja pakkuda valikut veel enamale sihtrühmale. Uute toodetega soovib ettevõte kõnetada kiires elutempos tarbijaid, pakkudes alternatiivi senisele klassikalisele tooteportfellile.

Seotud lood

Uudised
  • 25.04.25, 09:37
Tarbija ei ole loll: kuidas ta mõtleb ja mida see tähendab ettevõtetele?
Tarbijakäitumine on muutumas – ja mitte ainult hindade tõttu. Kui tahad täna edukalt müüa, tuleb mõista, kuidas inimesed otsustavad, miks nad valivad just selle toote ja millal nad lihtsalt loobuvad.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.05.25, 16:00
27 aastat tippdisainiäris – preemiumbrändide kaupluse asutaja jagab õppetunde
“Kui ma saaksin alustada uuesti, investeeriksin oma kinnisvarasse, mitte ei rendiks kauplusepinda,” kõlab preemiumbrändide kaupluse Lartusi asutaja Karin Mängeli üks õppetund.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele