• 26.06.25, 11:25

Tarneahelaekspert: kaupmehe edu sõltub täna kiirusest, mitte tootevalikust

Ettevõtted, kes suudavad tarned teha kiiremini, läbipaistvamalt ja täpsemalt kui konkurendid, ei kasvata üksnes efektiivsust, vaid võidavad ka kliendi lojaalsuse. Iga katkestus tarneahelas tähendab kaotatud tellimust ja sageli ka kaotatud klienti, rääkis tarneahelaekspert Muddasir Ahmed Pärnu Tarneahelakonverentsil.
Tarneahelaekspert dr Muddassir Ahmed Pärnu Tarneahelakonverentsil
  • Tarneahelaekspert dr Muddassir Ahmed Pärnu Tarneahelakonverentsil
  • Foto: Raul Mee
Tarneahel on viimastel aastatel tõusnud kaubanduse nähtamatust tagatoast strateegilisse etteotsa. Kui varem käsitleti logistikat kui kuluallikat, siis nüüd nähakse seda kui kliendikogemuse alustala ja otsest tuluteenijat. Tarneahelaekspert Muddassir Ahmed, kes on juhtinud projekte Bridgestone’i, LEGO ja Eaton Corporationi tarneahelates, kutsub jaekaubandusjuhte üles mõtlema tarneahelast kui võimsast müügilaiendusest. Tema sõnum on lihtne: kes valitseb tarneahelat, see võidab kliendi.

Seotud lood

Uudised
  • 17.06.25, 15:17
Coop vähendas ületellimist, parandas toodete saadavust ning hoidis kokku 15 000 töötundi
Coop Eesti Keskühistu on uute süsteemide abil viinud tellimisprotsessid senisest täpsemaks ja sujuvamaks. Tulemused on käegakatsutavad: kauplustes on toodete saadavus tõusnud 95,7 protsendini, laovarude maht on langenud võrreldavates kategooriates 4% ning kuine tööjõukulu on vähenenud ligikaudu 15 000 töötunni võrra. Lisaks on näha paranemist kesklao tarnekindluses ning vähenenud käsitsi tehtavate muudatuste hulk tellimustes.
Uudised
  • 03.06.25, 14:40
Arti Kütt: On24 sai tehisaruga otsingu 10 korda tõhusamaks
On24 kogemus: AI-otsingu kasutaja ostab kolm korda rohkem tooteid, kui need kliendid, kes AI-d ei kasuta.
Sisustuskaubamaja on24 juht ja üks omanik Arti Kütt rääkis konverentsil, kuidas tehisaru rakendamine tegi nende e-poe veebiotsingu kliendi jaoks kümme korda kiiremaks.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.05.25, 16:00
27 aastat tippdisainiäris – preemiumbrändide kaupluse asutaja jagab õppetunde
“Kui ma saaksin alustada uuesti, investeeriksin oma kinnisvarasse, mitte ei rendiks kauplusepinda,” kõlab preemiumbrändide kaupluse Lartusi asutaja Karin Mängeli üks õppetund.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele