Arti Kütt: On24 sai tehisaruga otsingu 10 korda tõhusamaks
Sisustuskaubamaja on24 juht ja üks omanik Arti Kütt rääkis konverentsil, kuidas tehisaru rakendamine tegi nende e-poe veebiotsingu kliendi jaoks kümme korda kiiremaks.
On24 juht ja üks omanik Arti Kütt (pildil) esinemas Pärnu Tarneahelakonverentsl 30. mail 2025. Osalust ettevõttes on24 omab ka Arti isa Arno Kütt (nende osalus kahepeale kokku 61,8%). Kolmas suurem osanik firmas on Peep Kuld (osaluse suurus 29,6%).
Foto: Raul Mee
Üheks olulisemaks uuenduseks kogu kaubanduses on AI-tehnoloogia integreerimine. Näiteks on24 on kasutusele võtnud tehisintellektil põhineva otsingutööriista, mis lahendas nende jaoks e-kaubanduses enim levinud probleemi: ostjad ei leia tuhandete toodete hulgast ka pärast lõputut scrollimist sobivat ja lahkuvad pahasena, mis jätab kaupmehe tulust ilma.
Tarbijad on ettevaatlikud, kulud kasvavad ja konkurents on tihedam kui kunagi varem. Võidavad need, kes suudavad kiiresti kohaneda ja targalt investeerida. Mööbliturul algab tänavu ellujäämismäng, rääkis On24 juht Arti Kütt.
Kevad küll venis ja kliendid kaaluvad ostuotsuseid hoolikamalt, kuid aianduskeskused on lootusrikkad ning usuvad, et hooaeg toob kaasa stabiilse kasvu.
2025. aasta esimeses kvartalis kasvas teenuste eksport 5% ja import 11%, selgus Statistikaameti ja Eesti Panga andmetest. Väliskaubandusbilansi ülejääk vähenes aastaga 98 miljoni võrra, ulatudes 548 miljoni euroni.
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.