• 15.07.25, 14:05

Ka eakad tarbijad avastavad sotsiaalmeedias ostuvõimalusi

Adyeni kaubandusuuring näitab, et sotsiaalmeedias ostlemine pole enam vaid noorte pärusmaa – vähemalt iga kolmas 60ndates ja iga kuues 70+ vanuses eestlane teeb seal regulaarselt oste. Kuigi füüsiline pood on jätkuvalt populaarseim, on platvormiülene poodlemine kiiresti muutumas uueks normiks kõigis vanusegruppides.
Ka eakad tarbijad avastavad sotsiaalmeedias ostuvõimalusi
  • Foto: Pexels.com
Sotsiaalmeedias ostlemine tähendab toodete või teenuste avastamist ja ostmist otse sotsiaalmeediaplatvormide kaudu, ilma et peaks lahkuma rakendusest. Kui varem iseloomustas selline ostlemisviis peamiselt noori, kasutavad sama võimalust täna ka vanemad põlvkonnad. Noored, eriti 16–19-aastased, on hetkel jätkuvalt sotsiaalmeedia vahendusel ostlemise esirinnas – üle poole neist poodleb sel viisil regulaarselt. Küll aga ostab pea iga kolmas 60ndates ja iga kuues 70+ vanuses Eesti elanik vähemalt korra kuus midagi sotsiaalmeedia kaudu.

Seotud lood

Uudised
  • 20.06.25, 11:50
E-kaubanduse trendid: enim e-poe oste tehakse õhtuti, eelistatakse eelkõige pakiautomaate
Valdav osa inimesi teeb veebis oste õhtutundidel ning enim kasutatakse kauba kättesaamiseks pakiautomaate, näitab Gemius Groupi värske uuring. Samas püsivad probleemid tarnekiiruse ja -kuludega, mis mõjutavad kasutajakogemust.
Uudised
  • 26.06.25, 11:09
SUUR LUGU | Balti riikide jaekaubanduse trendide uuring: hüpermarketid kukuvad püsivalt
Üldine trend: Maxima maine langeb ja Rimi oma tõuseb kõigis kolmes Balti riigis
Uuringufirma NielsenIQ suur jaekaubanduse uuring ja tulemuste raport nii Eesti, Läti kui ka Leedu turu kohta näitab hüpermarketite formaadi pidevat langust. Samas on näha poodide omamärgitoodete kasvu.
Uudised
  • 13.06.25, 12:16
Juuni lõpust peab iga e-pood olema ligipääsetav. Loverte omanik: see ei tohi tulla kasutusmugavuse arvelt
Alates 28. juunist peavad Eestis tooteid või teenuseid pakkuvad ettevõtted tagama, et nende veebilehed vastavad EL-i digiligipääsetavuse nõuetele ning oleksid kasutatavad ka erivajadustega inimestele.
Uudised
  • 20.05.25, 16:08
Digiligipääsetav e-pood suurendab kliendibaasi
Ühest küljest teeb digiligipääsetav e-pood veebikeskkonna meeldivamaks ja arusaadavamaks kõigile kasutajatele, teisest küljest tähendab see e-poe pidajale lisakulusid, tehnilisi arendusi ja kohati keerukaid regulatiivseid nõudeid, räägiti E-kaubanduse UX konverentsil.
  • ST
Sisuturundus
  • 30.06.25, 15:57
Millised on nutikad lahendused kauba liigutamiseks?
Iga päev liiguvad tuhanded kaubad ladudest poodidesse, ehitusobjektidele, tööstustesse ja mujale. Toimiva tarneahela üheks aluseks on nutikas kaubakäsitlus. See, kuidas kaupa liigutatakse, mõjutab otseselt töö sujuvust, töötajate heaolu ja kauba seisukorda. Loe, kuidas õigesti valitud tõsteseadmed muudavad kauba teisaldamise kiiremaks, lihtsamaks ja ohutumaks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele