Juunis müüdi Euroopa Liidu riikides veidi üle miljoni uue sõiduauto, mis jäi eelmise aasta juunikuu tulemusele alla 7,3%. Esimese poolaastaga on tänavu Euroopa Liidu automüüjad andnud klientidele üle 5,576 miljonit uut sõiduautot ehk 1,9% vähem kui möödunud aasta samal perioodil.
1. juulist tõusvad käibemaks ja kütuseaktsiis annavad hoobi eraisikute ostujõule, tõmmates taas automüügile tugevamalt käsipidurit. Kui automaksu lähenedes tegid tarbijad kiired ostuotsused, tõstes järsult sõidukite müügimahte, on uute maksutõusude eel tarbijate valulävi ületatud ning hinnatõus lööb eelkõige automüüjaid.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.