• 04.08.25, 13:10

Autoturg pöördus juulis langusesse pärast lühiajalist taastumist

Käibemaksumäära tõus ja suvine puhkusteperiood tõid juulis kaasa märgatava languse uute sõiduautode müügis.
Sõiduautoturg taas langustrendis
  • Sõiduautoturg taas langustrendis
  • Foto: Liis Treimann
Käibemaksumäära kaheprotsendiline tõus, aga samuti traditsiooniline puhkuste aeg kukutasid uute sõiduautode müüginumbri juulis vaid 1106 autole, mis jääb möödunud aasta juulikuu tulemusele alla 40,3%. Seitsme kuuga on tänavu kokku müüdud 7262 uut sõiduautot ehk 39,6% vähem kui eelmise aasta samal perioodil.

Seotud lood

Uudised
  • 31.07.25, 11:00
Ekspert: kehvas seisus autoturul võidutseb praktiline mõtlemine
Automaksu mõju tundsid esimesel poolaastal ühtemoodi automüüjad ja -ostjad. Kindlustunne kahanes märgatavalt ning tugevalt sai pihta nii uute kui ka kasutatud autode müük. Kuigi seis on endiselt keeruline, näitab statistika, et olukord liigub aeglaselt paremuse poole, räägib Coop Panga liisingu äriliini juht Martin Ilves.
Uudised
  • 28.07.25, 11:52
Tarbimislaenu võtavad ka jõukamad eestimaalased
SEB andmetest selgub, et suurem osa ehk 57% tarbimislaenu võtjatest elab väljaspool Eesti suurlinnu. Seejuures ei laena üksnes madalapalgalised, vaid ka keskmisest jõukamad inimesed, kes planeerivad suuremaid kulutusi teadlikult.
Saated
  • 11.07.25, 08:30
Automüüja: nüüd alles hakkame nägema automaksu tegelikku mõju
Eelmise aasta lõpus ettemüüdud autode mõju turule peaks olema nüüdseks hajunud, kuid võrreldes mullusega pole teisel poolaastal olulist müügimahu kasvu loota, rääkis sõidukite maaletooja Auto-Bon Baltikumi tegevjuht Andrus Kuus.
Uudised
  • 01.08.25, 09:30
Valitsus: kõrgete toiduhindade taga ei ole maksud, vaid liiga suured poed
Rahvaalgatus toidu käibemaksu langetamiseks on kogunud juba 80 000 allkirja, kuid valitsus jäi kindlale seisukohale, et toidukaupade käibemaksu langetamine toidu hindu ei muuda ja kõrgetes hindades on süüdi kaubanduspaleed.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele