Ainult tellijatele
Autor: Kaubandus.ee • 16. juuni 2020
Ainult tellijatele

Järelvaadatav: E-kaubanduse väikesed räpased saladused

Esineja: Vitaly Friedman, Smashing Magazine

E-poodide kasutajakogemusel disainimisel pannakse enamasti rõhku sellele MIDA tahetakse kasutajale öelda, mitte sellele KUIDAS öelda. Kasutajateekonnal võib palju asju minna valesti (tootevalikust kuni ostukinnituse e-kirjani välja). Seega tuleb kogu väga ostuteekond hoolikalt läbi analüüsida.

Oma ettekandes toob Vitaly palju praktilisi näiteid selle kohta, kuidas kasutajakogemuse parandamise abil konversiooni suurendada. Osalejad saavad kaasa praktilisi, kohe ellu rakendatavaid soovitusi selle kohta, kuidas oma e-poe kasutajakogemust paremaks muuta.

Ettekanne on salvestatud E-kaubanduse kasutajakogemuse konverentsil 2020.

Täpsem info e-mailil: [email protected]

singleSalePaywall.loginWarning
Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu kogu tasulisele sisule
  • Kord nädalas ilmuva uudiskirja
  • Kuulata kaubanduse teemalisi podcaste
  • Äripäeva Infopanga hõbepaketi
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700