Autor: Kaubandus.ee • 16. juuni 2020
Ainult tellijatele

Järelvaadatav: E-kaubanduse väikesed räpased saladused

Esineja: Vitaly Friedman, Smashing Magazine

E-poodide kasutajakogemusel disainimisel pannakse enamasti rõhku sellele MIDA tahetakse kasutajale öelda, mitte sellele KUIDAS öelda. Kasutajateekonnal võib palju asju minna valesti (tootevalikust kuni ostukinnituse e-kirjani välja). Seega tuleb kogu väga ostuteekond hoolikalt läbi analüüsida.

Oma ettekandes toob Vitaly palju praktilisi näiteid selle kohta, kuidas kasutajakogemuse parandamise abil konversiooni suurendada. Osalejad saavad kaasa praktilisi, kohe ellu rakendatavaid soovitusi selle kohta, kuidas oma e-poe kasutajakogemust paremaks muuta.

Ettekanne on salvestatud E-kaubanduse kasutajakogemuse konverentsil 2020.

Täpsem info e-mailil: [email protected]

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu valdkonna uudistele ja intervjuudele
  • Ligipääsu väärt nõuannetele valdkonna spetsialistidelt
  • Ligipääsu kaubandusteemaliste raadiosaadete kokkuvõtetele
  • Ligipääsu kaubandusettevõtete majandustulemustele
  • Ligipääsu valdkonna ürituste kokkuvõtvatele artiklitele
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Kristina Madisson-LahtKaubandus.ee ajakirjanikTel: 55 656 354