(Sisuturundus) Cleveron: Eesti turul vajab pakisaatmise kõrval tähelepanu pakkide hoiustamise teenus

Cleveron Eesti turul vajab pakisaatmise kõrval täh
Cleveron: Eesti turul vajab pakisaatmise kõrval tähelepanu pakkide hoiustamise...

Pakiautomaatide võrgu SmartPOST looja Cleveron AS on alustanud uudse, avatud võrgul põhineva pakuautomaaditeenuse testimist Eestis, et vältida olukorda, kus iga kaubanduskeskuse juures oleks kümne logistikaettevõtte pakiautomaadid. Ettevõtte juhataja Arno Küti sõnul töötab uus CollectNet pakiautomaatide vabavõrk justkui lennuväli, mida kasutavad infrastruktuurina paljude erinevate firmade lennukid.

„Viimastel aastatel on meie poole pöördunud hulgaliselt ettevõtteid sooviga osta pakiautomaate oma võrgu rajamiseks. Me ei näe, et see on mõistlik,“ nendib Kütt, lisades, et olukorra lahendamiseks loodi CollectNet, mis lisaks lahendab ka pakkide hoiustamise probleemi, mis täna on jäetud täiesti tähelepanuta. Sama tehnoloogiat kasutatakse ka Soomes, Norras, Ungaris, Hispaanias, Brasiilias, Bulgaarias, Venemaal ja peagi ka USAs.

CollectNet võrku paigaldatud pakirobotid on uue generatsiooni pakiautomaadid – kui tavalised pakiautomaadid on iseteeninduslikud, siis CollectNet pakirobotid teenindavad klienti. Eelisena mahutavad need ühele ruutmeetrile varasemast oluliselt rohkem pakke. Kuna head rendipinnad on kallid, aitab uus lahendus ettevõtetel vähendada sellega kaasnevaid kulutusi. Probleem kerkib eriti teravalt esile just suurlinnades, kus põrandapinda napib. Kulleri jaoks on pakkide sisestamine nüüd varasemast kiirem, tõhusam ja mugavam, sest ta ei pea enam jooksma ühe kapiukse juurest teise juurde.

Ka kliendi jaoks on uus süsteem Küti sõnul tavapärasest mugavam: „Lisaks eelpool mainitule on kõik pakirobotid 24/7 ligipääsetavad ning hoiavad aastaringselt normaaltemperatuuri +5 kuni +20. See annab võimaluse edastada muretult ka näiteks ilutooteid või toiduaineid, mis ei talu temperatuuride pidevat kõikumist välitingimustes.“

Pakiautomaatide teenuse hinnad võivad alaneda

„Tehnoloogia osas on meile olulised märksõnad nutilahendused, robotid ja droonid – just selles suunas liigume,“ räägib ettevõtte juht Arno Kütt. „Kõige olulisem on, et arendustegevuses oleme alati keskendunud lõpptarbija ootustele ja vajadustele. Oleme püüdnud uurida ja välja mõelda, et kuidas on kliendil kõige lihtsam ja mugavam e-poest ostetud pakki kätte saada. Ja arvestades, et Eesti e-ostjatest 86% soovib täna oma pakke kätte saada just pakiautomaadist, on meie 10 aasta jooksul tehtud töö on saanud tarbijate heakskiidu ja poolehoiu. Cleveroni eestvedamisel on Eestist saanud ühe elaniku kohta kõige rohkem pakiautomaate kasutav riik. See näitab, et oleme õigel teel!“

Kui seni oli turul ainult kaks pakiautomaatide ettevõtet ja teenuse hinnastamine käis nende järgi, siis seoses CollectNet tulekuga Eesti turule avanevad sadadel ettevõtetel võimalus siseneda pakiärisse ja pakkuda konkurentsi. Konkurentsi tihenemine võiks hinnad panna kliendi jaoks soodsamas suunas liikuma.

Cleveron AS on Eesti tehnoloogiaettevõte, mis töötab välja nutikaid viimase miili (last mile) lahendusi. Ettevõte on välja kasvanud Eesti suurimast internetimööblipoest on24.ee ning on pakiautomaatide võrgu SmartPOST looja. Cleveroni lähiaja peamine fookus on suunatud USA turule ja muidugi CollectNet võrgu arendusse ja testimisse Eestis.

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara