Citycon investeerib H&M ja Debenhamsi tulekuks 9 mln eurot

Citycon investeerib kahe uue suurüürniku tulekul oma Eesti kaubanduspindadesse tänavu teisel poolaastal 8,6 miljonit eurot.

Kaubanduskeskustesse investeeriv Helsingi börsifirma teatas täna ühes esimese kvartali majandustulemustega, et investeerib sel aastal Rocca al Mare keskusse hinnanguliselt 5,3 miljonit ja Kristiine keskusse 3,3 miljonit eurot.

Rocca al Maresse tuleb nii Rootsi rõivakett H&M kui ka Briti jaekaubandusfirma Debenhams. Kristiinesse aga vaid H&M.

Cityconi teatel on Tallinna kaubanduskeskuse vakantsus peaaegu 0% juures ja rendihinnad on aastaga ligi 2% tõusnud. Samuti on kasvanud investeeringud kaubanduskeskustesse ning renditootlus on langenud aastas alla 8%.

Citycon teenis tänavu esimeses kvartalis Baltimaid ja Taani Albertslundi keskust sisaldava üksusega 8,8 miljonit eurot tulu ehk 19,4% enam kui aasta eest. Üksuse tegevuskasum kasvas 5,3 miljonilt 6,2 miljoni euroni.

Kogu Cityconi kontserni käive kasvas aastaga 8,7% ning ulatus aasta esimeses kvartalis 62,9 miljoni euroni (analüütikute keskmine ootus 61,9 miljonit eurot). Puhaskasumit teenis kontsern kvartaliga 21,1 miljonit eurot (ootus 16,1 miljonit eurot).

Cityconi aktsia on täna Helsingi börsil tõusnud 0,8%, tasemeni 2,34 eurot.
Sel aastal maksis kaubanduskeskuste omanik investoritele välja 0,15 eurot aktsia kohta, mis annab dividenditootluse 6,4%.

Osale arutelus

  • Raivo Sormunen

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara