Maxima Eesti poolaastakäive kasvas üheksa protsenti

Jaekaubandusketi Maxima Eesti tänavuse esimese poolaasta müügikäive ületas 213 miljonit eurot, kasvades eelmise aasta sama ajaga võrreldes 9,3 protsenti. Ettevõtte klientide arv kasvas samal perioodil ligi neljandiku.

“Esimese poolaasta tulemused kinnitavad, et suutsime tabada veel paremini tarbijate ja turu ootusi,” lausus Maxima Eesti peadirektor Vygintas Šapokas. “Eriti selgelt avaldub see Maxima klientide arvu kasvus – nende koguarv oli aasta esimesel kuuel kuul 23 protsenti kõrgem kui mullu samal ajal.”

Šapokase sõnul näitab Maxima hetkel Eesti jaekaubandusturu kiireimat arengut ning ettevõte parendab järjekindlalt oma positsiooni kohalikul turul.  “Aasta teisel poolel on oodata järgmiseid märkimisväärseid arenguid – Tallinnas avab uksed esimene Maxima XXX hüpermarket ja Rae vallas valmib kogu ketti teenindav uus logistikakeskus.”

Maxima Eesti peadirektori sõnul ilmestab Eestit jätkuvalt väga tihe konkurents kõigi turuosaliste vahel ja sellest tulenev hinnasurve ning teisalt tarbija nõudlikkuse pidev kasv. “Püüame ka edaspidi vastata maksimaalselt klientide ootustele, pakkudes soovitud kaubavalikut taskukohaste hindade ja suurepärase teenindusega,“ kinnitasŠapokas.

Maxima Eesti kuulub jaekaubanduskontserni Maxima Grupé, mis ühendab 525 kauplust Eestis, Lätis, Leedus, Poolas ja Bulgaarias. Eestis töötab 74 kauplust, millest 54 on Maxima X kodukauplused, 19 – Maxima XX supermarketid, üks – Maxima XXX hüpermarket. Eesti kauplustes töötab ligikaudu 4000 inimest. 2014. aastal ulatus Maxima Eesti netokäive 401 miljoni euroni.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara