Coop Eesti langetas 3600 toote hinda

Coop
Coop

2017. aastal tegeles Coop süsteemselt hindade korrigeerimisega, mille tulemusel vähenesid aasta jooksul 3600 toote hinnad. Seeläbi säästsid Coopi kliendid kokku ligi 5 miljonit eurot.

Coop Eesti ostudirektori Oliver Risti sõnul on enam kui 3600 toote hinnad langetatud koostöös tarnijatega. Hindasid on langetatud väga erinevates populaarsemates tootekategooriates, toidukaupade seas näiteks laste toitudel, sinkidel, vorstidel, kommidel ja valmistoidul ning esmatarbekaupade seas kosmeetikal, hügieenitoodetel ja kodukeemial.

„Meie ostujuhid töötavad igapäevaselt selle nimel, et Coopi kauplustes oleks sortiment kvaliteetne ja soodne,“ ütles Rist. „On täiesti mõistetav, et iga tootja või maaletooja sooviks oma kauba eest küsida võimalikult head hinda ning meie ülesanne kaupmehena on tagada, et hind oleks sobilik mitte ainult kauba tarnijale, vaid ka kliendile,“ lisas Rist.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara