Prisma: tore, et konkurendid meist eeskuju võtavad

Prisma hinnasildid
Prisma hinnasildid

Peaasi, et tarbija võidab, kommenteeris Prisma Peremarketi kommunikatsioonijuht Piret Lankots täna alanud Maxima programmi „Lööme hinnad lukku“ ning tal on hea meel, et konkurendid neist eeskuju võtavad.

Prisma Peremarket on juba kuus aastat korraldanud hinnagarantii kampaaniat, kus nad järjest kolmeks kuni kuueks kuuks on löödud umbes 200 toote hinnad lukku.

„Alguses oli selle kampaania uudisväärtus suurem, aga inimesed on juba harjunud selle kampaaniaga, kus pakume lisalubadust hinnaliidriks olemisele veel püsivaid hinnakampaania tooteid,“ rääkis Lankots.

Jaeketil on algusest peale olnud klientidele lubadus, et kui klient leiab teisest poest sama kauba odavama hinnaga, siis Prisma annab selle toote kliendile tasuta.

Lankotsa sõnul on tore, et konkurendid võtavad meist eeskuju. „Peaasi, et tarbija võitab.“

Maxima Eesti avalikustas täna, et investeerib 4 miljonit aastas, et külmutada 1000 toodete hinnad. 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara