Kui tavapärane töökuulutus portaalides ja lehtedes ei tööta, siis tuleb leida muid võimalusi kandidaatideni jõudmiseks. ISS Eesti personalijuht toob näitena kolm kolm põnevat paari aasta tagust töökuulutust, kus tööandjad on töötajate otsingule loovalt lähenenud.
Prisma värbamiskampaania: Tule tööle Prismasse - siis saame sellegi kassa lahti teha! Minu arvates väga õnnestunud ja läbimõeldud värbamiskampaania: kauplustes olid erinevaid sihtrühmi kõnetavad roll-up töökuulutused, infovoldikud (Prismas töötamise kohta), kuulutused kassalintidel jne. Kui üks kuulutus jäigi märkamata, siis teised jäid ikka silma ning tõenäosus olemas kaupluse tuhandete külastajate hulgast huvilisi leida.
NewYorkeri töökuulutus Ülemiste keskuses: karjäär sisesta siin – otsitakse töötajaid erinevatele ametikohtadele, sh juhataja järelkasvu programmi ja müügitöötajat. Jällegi läbimõeldud asukoht ehk kaupluse sissepääsu kõrval: ka sinu potentsiaalsest kliendist võib saada uus töötaja!
Loe
Äripäeva teemaveebist sekretär.ee soovitusi töökuulutuse avaldamiseks.
Seotud lood
Selveri pagarilettide küpsetusjuhi Irina Kaganskaja sõnul on viimastel aastatel pagaritoodete müük märkimisväärselt kasvanud. Eriti menukaks on osutunud käsitsi valmistatud ciabatta'd ja focaccia'd oliividega.