Autor: Helo Tamme • 18. detsember 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Mida teha, kui tavapärane töökuulutus ei toimi?

Kui tavapärane töökuulutus portaalides ja lehtedes ei tööta, siis tuleb leida muid võimalusi kandidaatideni jõudmiseks. ISS Eesti personalijuht toob näitena kolm kolm põnevat paari aasta tagust töökuulutust, kus tööandjad on töötajate otsingule loovalt lähenenud.

Prisma värbamiskampaania: Tule tööle Prismasse - siis saame sellegi kassa lahti teha! Minu arvates väga õnnestunud ja läbimõeldud värbamiskampaania: kauplustes olid erinevaid sihtrühmi kõnetavad roll-up töökuulutused, infovoldikud (Prismas töötamise kohta), kuulutused kassalintidel jne.  Kui üks kuulutus jäigi märkamata, siis teised jäid ikka silma ning tõenäosus olemas kaupluse tuhandete külastajate hulgast huvilisi leida.

NewYorkeri töökuulutus Ülemiste keskuses: karjäär sisesta siin – otsitakse töötajaid erinevatele ametikohtadele, sh  juhataja järelkasvu programmi ja müügitöötajat. Jällegi läbimõeldud asukoht ehk kaupluse sissepääsu kõrval: ka sinu potentsiaalsest kliendist võib saada uus töötaja!

Loe Äripäeva teemaveebist sekretär.ee soovitusi töökuulutuse avaldamiseks.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757