• 10.12.24, 09:36

Magusasektoris on sündimas hiigeltehing

USA maiustuste ja snäkikontsern Mondelez plaanib teha pakkumise rivaali Hershey ostuks, mis oleks tänavuse aasta magusasektori rekordtehing.
Magusariiul Konsumis.
  • Magusariiul Konsumis.
  • Foto: Andres Haabu
Mondelez, mis muu hulgas toodab näiteks selliseid Eesti turul esindatud kaubamärke nagu 7days, Barni, Toblerone, Milka, Daim ja Oreo, uurib võimalust teha ülevõtupakkumist Hersheyle, teatas Bloomberg. Ettevõtted pole infot kinnitanud.

Seotud lood

Uudised
  • 10.10.24, 09:46
Candy POP sõlmib suure hulgimüügilepingu Selveriga
Leedus asuv ettevõte Konfesta, mis haldab populaarset Candy POP’i jaeketti ja on tõusmas hulgimüüjaks, on sõlminud hulgimüügilepingu Selveriga.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele