USA maiustuste ja snäkikontsern Mondelez plaanib teha pakkumise rivaali Hershey ostuks, mis oleks tänavuse aasta magusasektori rekordtehing.

- Magusariiul Konsumis.
- Foto: Andres Haabu
Mondelez, mis muu hulgas toodab näiteks selliseid Eesti turul esindatud kaubamärke nagu 7days, Barni, Toblerone, Milka, Daim ja Oreo, uurib võimalust teha ülevõtupakkumist Hersheyle, teatas Bloomberg. Ettevõtted pole infot kinnitanud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Leedus asuv ettevõte Konfesta, mis haldab populaarset Candy POP’i jaeketti ja on tõusmas hulgimüüjaks, on sõlminud hulgimüügilepingu Selveriga.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.