• 10.07.24, 15:35

Sanitex parandas tulemust

Sanitex teenis 2023. aastal 269,4 miljoni eurose käibe juures 2,8 miljonit eurot ärikahjumit. Mullusega võrreldes kasvas ettevõtte müügitulu 1,7%. 2022. aastal oli ettevõtte müügitulu 264,8 miljonit ja ärikahjum 4,3 miljonit eurot.
Ettevõtte oluliseks tegevusalaks on kaupade müük HoReCa sektori klientidele kas tellimusveo või Promo Cash&Carry kaupluslao vahendusel.
  • Ettevõtte oluliseks tegevusalaks on kaupade müük HoReCa sektori klientidele kas tellimusveo või Promo Cash&Carry kaupluslao vahendusel.
  • Foto: Raul_Mee
Rahvusvaheline kontsern Sanitex OÜ tegeleb toidu-, esmatarbekaupade ja tubakatoodete vahendamisega Eesti jaekettidele. Teiseks oluliseks tegevuseks on eelpool nimetatud kaupade müük HoReCa sektori klientidele kas tellimusveo või Promo Cash&Carry kaupluslao vahendusel. Täiendavalt tegeletakse Eesti turul tegutsevate telekommunikatsiooni ettevõtete mobiilse sideteenuse ettemaksukaartide vahendamisega, müügi edendamise ja kaubapaigutusteenuse, esindatavate kaubamärkide tootjatele turundus- ja reklaamiteenuste osutamisega, kohvi, teiste kuumade jookide ja suupistete müügiga läbi iseteeninduslike müügiautomaatide.

Seotud lood

Uudised
  • 14.02.24, 16:58
Elroni rongikohvikuid hakkab pidama Sanitex
Elroni korraldatud riigihanke reisijatele toitlustusteenuse pakkumiseks võitis Sanitex OÜ bränd GoBox, kes hakkab reisijatele pakkuma kergemaid vahepalasid ja erinevaid jooke.
Uudised
  • 12.01.24, 09:41
Sanitex omandas Eesti ühe suurima HoReCa sektori ettevõtte
Eesti ja Baltikumi suurim toidu- ja esmatarbekaupade hulgimüüja ning Balti riikide jaekaubanduse ja toitlustussektori varustaja Sanitex teatas HoReCa sektoris hinnatud ettevõtte French Gourmand omandamisest.
Saated
  • 15.01.24, 11:43
Sanitex: olime pikalt jahil, et leida uut partnerit toitlustuses
Aasta algus tõi toitlustussektoris kaasa kahe suure tegija liitumise, kui prantsuse pagari juhitud French Gourmandi omandas ettevõte Sanitex.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.05.25, 13:00
Kuidas mõjutab pakitarne e-poe edukust?
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele