Cristella teenis mullu 43 miljonit eurot käivet ja 3 miljonit eurot ärikasumit. 2022. aastal jäi käive pea 39 miljoni euro juurde, kasumiks kujunes 1,5 miljonit eurot.
Coop Eesti ostudirektor Oliver Rist tõi Coop Foorumil välja 3 põnevat fakti eestimaise toidukauba tarbmisest. Kui tarbijad eelistaksid kodumaiseid tooteid rohkem, siis see tooks tema sõnul riigikassasse aastas samasuure summa, kui planeeritava suhkrumaksu laekumine.
Värskest Norstati tarbijauuringust selgus, et Eesti inimestest vaid 79% eelistab osta kodumaist toidukaupa, mis tähendab, et eelmisel aastal alanud trend on jätkunud.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.