• 30.10.24, 17:01

Ehituskaupade müüja kasum kukkus, ent optimism säilib

Ehitussektor on kriiside tõttu olnud oluliselt mõjutatud, mistõttu on pea 30 aastat tegutsenud Karl Bilder pidanud rinda pistma kolossaalse kasumi kukkumisega.
Karl Bilderi esinduskauplus
  • Karl Bilderi esinduskauplus
  • Foto: Erakogu
Möödunud nädalal esitatud majandusaasta aruandes selgus, et staažikas ehituskaupade jae- ja hulgimüüja Karl Bilder OÜ müügitulu jäi varasema aastaga võrreldes sisuliselt samaks, tõusis vaid 1,1% võrra. 2023. aasta müügituluks oli ettevõttel 40 614 135 eurot.

Seotud lood

TOP
  • 10.09.24, 15:09
TOP 29 jaekaubanduse maksuvõlgased. Suurim võlg on ligi 600 000 eurot
Kaubandus.ee koostöös Äripäeva Infopangaga pani kokku jaekaubanduse maksuvõlglaste TOPi, kus toome lugejateni 29 jaekaubanduse maksuvõlgast, kelle võlg riigi ees on enam kui 10 000 eurot ning nendest kahekümne ettevõtte maksuvõlg on ajatatud.
TOP
  • 20.02.24, 13:50
Ehitusmaterjalide müüjate käibe TOP10: vaid kaks ettevõtet suutsid aastaga käivet kasvatada
Värskelt ilmunud ehitusmaterjalide müüjate kvartaliraportis selgub, et ehitusmateralide müüjate elu ei paista hetkel olevat meelakkumine ning tegeletakse aktiivselt tegevuskulude optimeerimisega.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele