• 02.04.25, 13:47

Tuntud jalgrattamüüja kasum keeras noka ülespoole

Kuigi spordikaupade sektoris tuleb paljudel praegu kahjumiga leppida, siis leidub ka neid, kellel on õnnestunud keerulistest aegadest hoolimata oma kasumit mitmekordselt kasvatada.
Hawaii Expressi pood Viljandis, mis möödunud aastal suleti
  • Hawaii Expressi pood Viljandis, mis möödunud aastal suleti
  • Foto: ELMO RIIG
Hawaii Express tegeleb peamiselt jalgrataste ja suusavarustuse müügiga. Möödunud aastal teeniti 12,3 miljoni euro juures 0,50 miljonit eurot kasumit – aastaga langes käive 8%, ent kasum tõusis 463%. 2023. aastal ettevõte müüs 13,3 miljoni euro eest, teenides 88 tuhat eurot kasumit.

Seotud lood

TOP
  • 21.03.25, 13:56
Maksuvõlglaste TOP 20 | Suurima maksuvõlaga rõivakaupmees: viimased kaks aastat on olnud keerulised
Lisatud Rademari juhi kommentaar!
Rademar on suurima maksuvõlaga rõivamüüja – ajatatud võlg on mitmekordselt suurem kui valdkonna teistel tegijatel. Ettevõttes käivad samaaegselt ka ulatuslikud ümberkorraldused.
Uudised
  • 28.03.23, 11:55
Raha paneb rattad käima: ettevõte maksab iga rattaga tööl käidud päeva eest preemiat
Spordi- ja vabaajatarvete kett Hawaii Express otsustas viia ettevõtte aktiivseid eluviise väärtustava kultuuri uuele tasemele ning hakkab maksma töötajatele lisatasu iga päeva eest, mil tööle tullakse jalgrattaga.
Uudised
  • 03.04.23, 16:37
Olümpial võistelnud firmaomanik võttis Hawaii Expressist ligi veerand miljonit
Spordipood Hawaii Express maksis kunagisest olümpialasest omanikule eelmisel aastal omanikutulu ehk dividendi ligi veerand miljonit eurot, aasta enne seda isegi üle 400 000 euro.
Uudised
  • 09.01.25, 14:22
Eesti suurima spordikaubaketi omanikud pöörasid tülli
Eesti spordikaubaäri tipptegija Sportlandi asutajad on läinud tülli suuromanikuga, Suurbritannia suurima spordipoodide äriga Sports Direct, otsaga on vaidlused kohtus.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele