• 09.01.25, 14:22

Eesti suurima spordikaubaketi omanikud pöörasid tülli

Eesti spordikaubaäri tipptegija Sportlandi asutajad on läinud tülli suuromanikuga, Suurbritannia suurima spordipoodide äriga Sports Direct, otsaga on vaidlused kohtus.
2010. aastal olid Sportlandi asutajad Are Altraja (vasakul) ja Anti Kalle (paremal) veel endaloodud spordipoodide keti ainuomanikud. Kolm aastat hiljem mindi kokku Sports Directiga, kellega on tänaseks suusad risti läinud.
  • 2010. aastal olid Sportlandi asutajad Are Altraja (vasakul) ja Anti Kalle (paremal) veel endaloodud spordipoodide keti ainuomanikud. Kolm aastat hiljem mindi kokku Sports Directiga, kellega on tänaseks suusad risti läinud.
  • Foto: Raul Mee
Sportland International Groupile kuuluvad Eestis nii Sportlandi kui Sports Directi poed, eestlastest asutajate Are Altraja ja Anti Kalle kõrval on selle omanik 5,5 miljardi naelase aastakäibega Londoni börsifirma Frasers Group, endise nimega Sports Direct International.

Seotud lood

Uudised
  • 01.11.24, 13:56
Eesti suuremad moekaupmehed avavad suu: rõivaostja roheline jutt ja ostuotsus ei lähe sageli kokku
Eesti tuntud moe- ja spordirõivastega kauplejajad kommenteerisid kaubandus.ee’le, et rohelise toote eest juurde ei taha Eesti tarbijad maksta – hind paneb ikkagi ostuotsused paika.
Uudised
  • 11.12.23, 10:09
Sportland suurendas müüki, aga kaotas pea 30% kasumist
Palk kasvas üle 15%
Spordi- ja vaba aja kaupade müügile keskenduv Sportland Grupp suurendas viimasel majandusaastal müügitulu 18 protsenti, aga puhaskasum kahanes ligi 30 protsenti.
Uudised
  • 09.08.23, 11:42
Sportland lõikab kasu koroonaajast jäänud harjumusest
Spordikaupu müüva Sportland Eesti eelmise aasta aprillis lõppenud majandusaasta tulemus näitab tugevat tõusu – käibes kasvas ettevõte veerandi võrra ja ärikasumis pea kaks korda ning samas suurusjärgus kasvas ka kolme Balti riiki hõlmava emafirma tulemus.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele