• 02.06.25, 11:49

Kahjumit teeninud köögitootja prognoosib tegusat aastat

Tartumaa köögimööbli tootja Arens teenis möödunud aastal raske turuolukorra kiuste 13,6 miljonit eurot käivet, mis langes aastaga 22 protsenti, ning teenis investeeringute pärast kerget kahjumit.
Arensi köögimööbel
  • Arensi köögimööbel
  • Foto: Arens
“2024. aastal olid kõik eeldused turu languseks ja nii see ka läks. Ehitussektor oli pausil nii meil kui ka lähinaabruses,” ütles Arensi juhatuse liige Jaan Arens. Ta selgitas, et eelmisel aastal vaheldusid head ja halvad kuud. Ettevõtja tõi välja, et aasta lõpus kulutasid inimesed oma raha uute autode peale, mitte köökide peale.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 28.03.25, 09:43
Masku Eesti regionaaljuht: kui keegi lahkub, oleme valmis tegutsema, uus mööblikett võib tulla
Mitte ühegi poe uuendamiseks ei võeta palgalaenu - kõik tehakse oma rahaga
Viimaste aastatel on mööblimüügiturul toimunud puhastus, mis on eemaldanud kõige odavamad tegijad ja jätnud alles need, kes pakuvad kvaliteeti ning suudavad kohaneda muutuvate tarbijaharjumustega ning majanduskeskkonnaga.
Uudised
  • 16.05.25, 14:19
Diivaniparadiisi juht Ahti Rattasep: Eesti mööblitootjad segavad mööblimüüjate tööd
Inimesed on masstoodangust tüdinenud
Eesti mööblitootjad peaksid keskenduma tootmisele, mitte oma tehaseputkast otsemüügile, mis rikub turu tasakaalu ja segab spetsialiseeritud jaekaupmeeste tööd, leiab Diivaniparadiisi juht Ahti Rattasep. Samas rändab kohalik mööbel pigem välismaale ning Eesti poeriiulid täidavad Poola ja Hiina tooted.
TOP
  • 28.11.24, 16:29
TOP 50 | Mööblimüüjate käibed kukuvad, turgu valitseb üks ja ainuke
Enamike mööblimüüjate käibed on kukkunud, rõõmuhõiskeid saavad lubada vaid mõned üksikud, selgus käesoleval nädalal ilmunud Infopanga kvartaliraportist.
Uudised
  • 19.05.25, 10:38
Mööblimüüja- ja tootja võitleb kahjumiga. “Kasum paistab silmapiiril”
Mööblitootja Rave Mööbel ei ole uute omanikega kasumisse jõudnud, kuid firma juht usub, et see juhtub sel aastal.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.05.25, 13:00
Kuidas mõjutab pakitarne e-poe edukust?
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Kaubandus esilehele