Aatrium Sisustuskaubamaja läbis 2024. aastal keerulise ja muutusterohke perioodi. Aasta jooksul tehti siiski mitmeid samme, et valmistuda tulevikuks, mille fookuses on stabiilsuse saavutamine, kasumlikkuse parandamine ja turuosa suurendamine.
Eesti mööblitootjad peaksid keskenduma tootmisele, mitte oma tehaseputkast otsemüügile, mis rikub turu tasakaalu ja segab spetsialiseeritud jaekaupmeeste tööd, leiab Diivaniparadiisi juht Ahti Rattasep. Samas rändab kohalik mööbel pigem välismaale ning Eesti poeriiulid täidavad Poola ja Hiina tooted.
Mitte ühegi poe uuendamiseks ei võeta palgalaenu - kõik tehakse oma rahaga
Viimaste aastatel on mööblimüügiturul toimunud puhastus, mis on eemaldanud kõige odavamad tegijad ja jätnud alles need, kes pakuvad kvaliteeti ning suudavad kohaneda muutuvate tarbijaharjumustega ning majanduskeskkonnaga.
Eesti mööblimüüjate sektoris on välja joonistunud kaks selget suunda: osa ettevõtteid kasvatab jõuliselt käivet, samas kui teised seisavad silmitsi järsu langusega, selgus mööblitootjate- ja müüjate kvartaliraportist.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.