Alandeko tegeleb sisustus- ja disaintoodete müügiga – tootesortimenti kuuluvad mööbel, valgustid, vaipkatted, seinadekoorid, kodutekstiil, vannitoa- ja köögitarvikud jms.
Mitte ühegi poe uuendamiseks ei võeta palgalaenu - kõik tehakse oma rahaga
Viimaste aastatel on mööblimüügiturul toimunud puhastus, mis on eemaldanud kõige odavamad tegijad ja jätnud alles need, kes pakuvad kvaliteeti ning suudavad kohaneda muutuvate tarbijaharjumustega ning majanduskeskkonnaga.
Viimased aastad on ettevõtte omakapital olnud negatiivne, mis rahasüstiga lahendati
Soome mööblimüüja Isku, kelle Eesti kauplus on viimase kümne aasta jooksul olnud kahjumis, kukkus viimasel majandusaastal veelgi sügavamale kahjumisse.
Firmal vanust kõigest aasta ja tarbijate kaebusi juba enam kui 50
Vaid aasta mööblikaupade müüjana tegutsenud firma tegevuse kohta on tarbijavaidluste komisjonile esitatud juba üle 50 avalduse, rahaliste nõuete kogusumma on üle 17 000 euro. Kaupleja pole vastanud tarbijate pöördumistele ega andnud menetluste käigus selgitusi ka ametile.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.