Kuna paljud rahvusvahelised kontsernid tegutsevad ühel või teisel viisil Venemaal edasi, siis üksikute selliste tootjate kaupade märgistamine poelettidel ei lahendaks probleemi, arvab Kaupmeeste liidu juht Nele Peil.
Ta näeb, et tihti kerkivad Venemaaga äri jätkavad tootjad esile skandaalidega ja seetõttu tundub inimestele, et turul on vaid üksikud sellised ettevõtted, kuid see pole nii.
“Marabou šokolaad on üks näide sellest. Ma üldse ei vaidle vastu. Ongi halvasti kõik ja väga tore, kui keegi seda ei osta või ei müü, aga neid tooteid on veel kümneid tuhandeid ja nende ühekaupa väljatoomine on hästi juhuslik. Kui me tahame, et sellel oleks sisuline mõju Venemaale ja eetikale, siis seda probleemi peaks lahendama süstemaatiliselt,” mäkis Peil.
Intervjuus rääkis Peil veel, kuidas praegu kaupmeestel läheb ning milliseid müüjaid majanduse jahenemine kõige enam mõjutab. Samuti tegi ta ülevaate huvitavamatest regulatsioonidest, mille tõttu peavad kaupmehed lähiajal oma tegevusi ümber korraldama.
Intervjueeris Hando Sinisalu.
Foto autor: Raul Mee
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.