Kliendid on oma igapäevase toidulaua katmiseks hakanud hoopis külastama rohkemaid toidupoode, kasvab ka ostude arv ja ostukorvid, rääkis Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson Äripäeva raadio hommikuintervjuus.
Möödunud nädalal ütles ettevõtja Oleg Gross hommikuprogrammis Äripäevale, et tema toidupoodidesse on tulnud 10% kliente juurde ja ta eeldab, et need tulid kettidest, kus on kallimad hinnad.
Andersoni kinnitusel võivad mõned kliendid olla tõeüpoolest vahetanud poode, kuid üllataval kombel näevad ka nemad Selveris ostude arvu ja ostukorvide kasvu. Ning mingisugust klientide massilist lahkumist Selverites täheldatud ei ole.
Samas tõdes, et mingite kaupade ostmine on ikkagi ära jäetud.
Millised muutused on toidukettide turul toimumas, kes jäävad ellu ja kuidas käitub tarbija lähenevate jõulupühade eel, kuuleb intervjuust.
Fotol inimene, kes on ostukärust kaupa autosse paigutamas. Foto: Äripäev.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.