Kuigi Nõo Lihatööstuse nõukogu esimehe Simmo Kruustüki sõnul asub Eesti vorstimüügi jaoks geograafiliselt kehvas asukohas, kerkis ettevõte aastaga toidutootjate pingereas tervelt 33 kohta.
Vasakul Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees Simmo Kruustük, keskel Indrek Alliksaar KPMGst ja paremal Liviko juht Janek Kalvi.
Foto: Erakogu
"Äripäeva TOPi" saates teeme ülevaate joogi- ja toidutootjate pingeridadest. Kuigi tegemist on kahe erineva TOPiga, mõjutasid eksporti, turgu ja tarbijaid paljuski samad tegurid. Küsime, mis on ettevõtete kasvu taga ja millised on kitsaskohad.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.