Autorid: Merilin Merila, Urmas Kamdron • 2. november 2021
Rismar Marmor: kõigepealt võida ja siis tegele läbirääkimistega
Usun, et hea kliendisuhe on nagu suhe naabriga: saad hästi läbi, aga iga päev ei pea külas käima, ütleb Õhtulehe Kirjastuse müügidirektor Rismar Marmor saates "Juhtimislabor".
Minu parim parktika on vaadata kliendile kohtumisel silma ja proovida mõista, kuhu maani saab üksteise piire nihutada,“ avab Rismar Marmor müügiläbirääkimiste köögipoolt. Vasakul saatejuht Urmas Kamdron.
Foto: erakogu
Saates tuli juttu ka noortest, kes soovivad müügitööd teha. Marmori sõnul jagunevad noored kaheks. "Esimese osa moodustavad need noored, kes teavad kohe palju nad väärt on, ja mida nad tahavad. Teise osa moodustavad need, kelle puhul tuleb natuke rohkem vaeva näha enne, kui temast saab see enesekindel noor," ütleb ta, lisades, et alati ei pruugi ka see enesekindel noor olla päriselt see, kellena ta ennast esitleb.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.