Autorid: Merilin Merila, Urmas Kamdron • 2. november 2021

Rismar Marmor: kõigepealt võida ja siis tegele läbirääkimistega

Usun, et hea kliendisuhe on nagu suhe naabriga: saad hästi läbi, aga iga päev ei pea külas käima, ütleb Õhtulehe Kirjastuse müügidirektor Rismar Marmor saates "Juhtimislabor".
Minu parim parktika on vaadata kliendile kohtumisel silma ja proovida mõista, kuhu maani saab üksteise piire nihutada,“ avab Rismar Marmor müügiläbirääkimiste köögipoolt. Vasakul saatejuht Urmas Kamdron.
Foto: erakogu

Saates tuli juttu ka noortest, kes soovivad müügitööd teha. Marmori sõnul jagunevad noored kaheks. "Esimese osa moodustavad need noored, kes teavad kohe palju nad väärt on, ja mida nad tahavad. Teise osa moodustavad need, kelle puhul tuleb natuke rohkem vaeva näha enne, kui temast saab see enesekindel noor," ütleb ta, lisades, et alati ei pruugi ka see enesekindel noor olla päriselt see, kellena ta ennast esitleb.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757