Autor: Hando Sinisalu • 27. oktoober 2021

Tihedal kaubandusturul peab end Lidli jaoks valmis panema

Kaubandusäri üldine kasumlikkus võrreldes Põhjalaga annab selgelt järele ja konkurents on sektoris tihe, selgus saatest “Äripäeva TOP”.
(Vasakult) KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juhi Tarmo Toiger, Circle-K Eesti kaubandusdirektor Diana Veigel, Coca-Cola HBC Baltikumi ja Poola juht Jaak Mikkel.
Foto: Erakogu

KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juhi Tarmo Toigeri sõnul kukub toidukaupluste kasumlikkus veelgi ja seda ka põhjusel, et tegijaid, nagu Lidl, on turule lisandumas. Lidli tulek mõjutab tema hinnangul kogu turgu.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757