Oktoobris toimunud kaubanduse aastakongressi vestlusring, milles osalesid (vasakult) moderaator Hando Sinisalu, iRetaili partner Urmas Pastarus, Põldma Kaubanduse juht Heinar Põldma, Klicki juht Marko Kalve ja Apollo Grupi juhatuse liige Mauri Dorbek.
Foto: Raul Mee
Klicki juht Marko Kalve rääkis, et kuigi paljude klientide teekond algab internetis, siis ostu eelistatakse lõpetada poes. Ühtlasi ei näe ta, et internetikaubandus põrmustaks kogu jaekaubanduse.
Selge on see, et trendid kaupluste võrgu planeerimises on muutunud. Mõelda tuleb sellele, kus kohas peavad olema kauplused avatud ja kus oleks mõttekam need sulgeda. Lisaks ei saa taas üle ega ümber tööjõupuuduse küsimusest.
Toiduvaldkonnas edu saavutamiseks ei piisa üksnes heast ideest, vaid oluline on ka värske ja kvaliteetne tooraine. Selle eest, et nii professionaalidel kui kodukokkadel köögis noad muretult välkuda ja road valmida saaksid, kannavad aastaid hoolt PROMO Cash&Carry ja PROMO Food Service.