Rimi Eesti tegevdirektori Vaido Padumäe sõnul vaatab toidukett praegu kokkuhoiukohti otsides üle ka oma kaupluste lahtiolekuaegasid.

- Rimi Eesti tegevdirektor Vaido Padumäe
- Foto: Andres Haabu
“Olen tõsiselt seda meelt, et toidukauplused ei pea olema lahti 24/7, ei pea olema ka kella üheteistkümneni ja võib-olla ka pühapäeva õhtul võiks olla avamisaeg lühem. Me vaatame aktiivselt sellesse sisse,” rääkis Padumäe Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.