Autorid: Silver Rooger, Andres Kiviselg • 8. november 2022

Kuidas korduva müügi äris klient "hinnalõksust" välja aidata?

Silver Rooger ja Andres Kiviselg.
Foto: Äripäev
See "Nimed müügitahvlil" saade on kõikidele neile, kes on kogenud, et kui klient hakkab kordama/pikendama tellimust või tegema kordusostu samale tootele. Sel ajal on kliendi hinnatundlikkus suurem ja raskem viia fookus olulisele. Miks see nii on?

Klient unustab aja jooksul olulised ostukriteeriumid ära või need muutuvad talle iseenesest mõistetavaks. Olukorda ei tee lihtsamaks konkurendid, kes lubavad paremat hinda. Kõige eelneva tulemusena võib jääda alateadlikult meie teadvusesse, et antud teenuse või toote soetamisel on peamine faktor hind.

Mida sellises olukorras teha? Kuidas käituda kui klient teatab, et on vahetamas teenuse pakkujat või lõpetamas Sinuga koostööd odavama pakkuja kasuks? Antud saate käigus leiavad Silver Rooger ja Andres Kiviselg Dominate Sales’ist vastused eelnevale ning annavad Sulle häid strateegiaid, kuidas oma olemasolevaid kliendisuhteid hoida ning arendada. Täitsa vunts saade!

Kuula saadet siit:

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757