• 20.07.23, 14:00

E-kaubanduse edu võtmeks on digitark tehnoloogia

Saates „Digitark äri” räägime e‑kaubandusest ja lähemalt sellest, miks on e‑kaubandusega seotud äriprotsesside puhul kriitiliselt oluline läbi mõelda ka finantsjuhtimise ning raamatupidamise protsessid, viimase puhul just maksudega seotud küsimused.
Krista Teearu, Anneli Võsu ja Mare Timian (paremal).
  • Krista Teearu, Anneli Võsu ja Mare Timian (paremal). Foto: Andres Laanem
E-kaubanduse ettevõtete üks suuremaid väljakutseid on varude täpne haldamine. Ühelt poolt tuleb vältida laos üleliigseid kaubavarusid, mis tähendab, et suur hulk raha on laos olevate toodete all kinni. Teisalt peab aga ennetama olukorda, kus laos ei ole vajalikke tooteid, sest kliendid ei taha pikalt oodata.
Kliendid on üha nõudlikumad, oodates kvaliteetseid tooteid, kiiremat tarneaega ja suurepärast klienditeenindust. Seetõttu peavad e‑kaubanduse ettevõtted suutma klientide ootustega sammu pidada, et oma kliendibaasi hoida ja kasvatada. Kuna paljud ettevõtted teevad ikka veel käsitsi toodete ostude prognoosimist ja tellimusi, siis toome saates konkreetseid näiteid, kuidas tehnoloogia aitab teha neid protsesse oluliselt kiiremaks ja lihtsamaks.
E-kaubanduse teemadel arutlevad saates tehnoloogiaettevõtte AccoSuite esindaja Anneli Võsu ja raamatupidamisbüroo Robby ja Bobby partner Krista Teearu. Saadet juhib raamatupidaja.ee ja palgauudised.ee ärijuht Mare Timian. Küsimusi esitab ka raamatupidaja.ee toimetaja Kai Koks.
Saate „Digitark äri” toetaja AccoSuite kutsub sind tasuta konsultatsioonile. Saad praktilised näpunäited, kuidas majandustarkvara abil kulusid vähendada kuni 30%, säästa aega ning suunata need ressursid oma ettevõtte innovatsiooni ja kasvamisse. Meie ärilahendused on sulle taskukohased − olgu sul siis start-up, e-pood või 300 töötajaga rahvusvaheline ettevõte Tule tasuta konsultatsioonile ja avasta kasvu allikad!
E-kaubanduse edu võtmeks on digitark tehnoloogia
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele