• 15.08.23, 14:39

Kasulik kuulamine: millest alustada, kui ettevõtte müügitulu kukub?

Kui päringute arv on vähenenud ja tulemused ei vasta ootustele, on vaja muutust, ütleb Silver Rooger ettevõttest Doninate Sales.
Silver Rooger selgitab saates "Nimed müügitahvlil", kust ja millest alustada, kui müük enam hästi ei õnnestu.
  • Silver Rooger selgitab saates "Nimed müügitahvlil", kust ja millest alustada, kui müük enam hästi ei õnnestu.
  • Foto: Dominate Sales
Saates "Nimed müügitahvlil" vaatleb Rooger ettevõtteid, kellel on probleeme müügitulemuste täitmisega või meeskonna müügioskuste parendamisega.

Seotud lood

Saated
  • 23.05.23, 13:00
Nimed Müügitahvlil: Tee argumendid rahaks!
Dominate Sales raskekahurvärgi on taas koos - Silver Rooger ja Andres Kiviselg on eetris, et jagada värskeid kogemusi ja ideid müügialastest situatsioonidest.
Saated
  • 25.04.23, 13:01
Kuidas enda suhtumise abil läbikukkumised võitudeks pöörata?
Seekordses "Nimed müügitahvlil" saates on külaliseks Lindströmi müügidirektor ja kliendisuhete juht Kristina Niman, kes räägib sellest, kuidas müügiinimesena läbi lüüa. Pöörata võimatuna näivad olukorrad enda kasuks ja kuidas naisena müügis tippu jõuda ning karjääri teha.
Saated
  • 28.03.23, 13:01
Premium toode, kuid laisk müük peletab lõpuks eemale isegi fännid
Seekord on "Nimed müügitahvlil" saates külas AIT-Nord juhatuse liige Marius Vahter, kes räägib enda teekonnast müügiinimesena ja eduka ettevõtjana. Seejärel võetakse koos saatejuhi Silver Roogeriga Dominate Salesist pulkadeks lahti üks Mariuse ostukogemus.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele