Rimi uue juhi üks eesmärk on turuosa langust pidurdada
Lühivaates on eesmärk Rimi turuosa langust pidurdada, ent lisaks sellele uute ärisuundade leidmine, rääkis Rimi Eesti juht Kristel Mets Äripäeva raadios oma uuest tööst.
Rimi kasvatas teises kvaralis Baltikumis inflatsiooni taustal tugevalt nii käivet kui ka kasumit, selgub kaupluseketi Rootsi emafirma ICA Gruppen AB teise kvartali aruandest.
Möödunud majandusaasta tulemuste põhjal võib öelda, et esimesed kolm suuremat jaeketti on kaotanud aasta jooksul enda turuosa kõige enam. On ka üllatajaid, kes suutsid tihenevas konkurentsis enda turuosa suurendada ning kaks jaeketti enda kohad turupositsiooni osas vahetada.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.