Kaks kauplust sulgenud veinipood teeb investeeringuid kasvuks
Veinipood eDrinks on pidanud sulgema kaks poodi, ühe Tallinnas ning teise Tartus. Kuigi ettevõtte seitsmest poest on alles jäänud viis ning käive langeb, on pood teinud investeeringuid, et kasvuteele jõuda.
Tallinna kesklinna pood suleti, sest kaupluse ümbruses muutus parkimine nii töötajate kui ka klientide jaoks võimatuks. Siiski otsib eDrinks Tallinna kesklinna uut pinda, kus oma pood avada.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.