Restoranide Lee ja Lore Bistroo asutaja Kristjan Peäske rääkis, et olenemata keerulisest ajast suutnud oma töötajate reaalpalka kasvatada 10 protsenti.

- Restoranide Lee ja Lore Bistroo asutaja Kristjan Peäske.
- Foto: Raul Mee
Olles pidevalt muutuvate majandustingimuste keerises, ei ole restoraniomanik Kristjan Peäske veel tuleva aasta eelarvet loonud. “Vaadates seda inflatsiooni, siis loodan, et suudame teha kümneprotsendilise kasvu. Olles samal ajal realistlik, siis ma pean tunnistama, et viieprotsendilise kasvugi juures oleme hästi toime tulnud,” rääkis Peäske.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Noblessneris avab hoolimata keerukast majandusolukorrast juba käesoleval nädalal uksed Uma Restoran, mille omanikud on kogenud restoraniärimehed Kristjan Peäske ja Janno Lepik.
Restoranide käibemaksu leevendamine tõstaks ettevõtjate konkurentsivõimet, kuid samas vähendaks ka maksudeta palkade maksmist, arvab restoranide Lee ja Lore omanik Kristjan Peäske.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.