Alustava e-kaupleja jaoks on esmatähtis lahendada kaks suurt küsimust: kuidas muuta maksmine võimalikult mugavaks ja kuidas tagada kiire ning sujuv tarne.

- Tarne kiirus on üks komponent, mis e-poe edu dikteerib.
- Foto: Dpa/Scanpix
E-kaubandusega alustamine on tänapäeval lihtsam kui kunagi varem. Paljud alustavad oma toodete müüki sotsiaalmeedia platvormidel nagu Facebook ja Instagram, ilma et oleks vaja teha kohe suuri investeeringuid. Oluline on aga valida sobiv makselahendus, mis võimaldab klientidel kiiresti ja turvaliselt oste sooritada. Eestis on levinud erinevad pangalingid, kuid kasvavas trendis on ka makselingid ja QR-koodiga maksed, mis sobivad hästi näiteks laadal või müügiplatsil kauplemiseks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti tarbijad reastasid konkursil „Eesti rahva lemmik e-pood“ parimad veebipoed – kõige rohkem hääli kogus Weekend, tuntud tegijate kõrval kerkis esile ka päris uusi tegijaid.
Selgus Eesti kiireimini allalaadiv e-pood ja vihje ka kõige kehvema digiligipääsetavusega e-poele
Äsja lõppes rahvahääletus 2025. aasta Eesti parima e-poe valimisel, mille korraldas Eesti e-kaubanduse liit. Ennast oli üles andnud koguni 204 e-poodi, mida asus omaalgatuslikult analüüsima IT- ja digiekspert.
Varem tuli tipphooajal klienditugi veebis ülekoormuse pärast välja lülitada
Ehituspood Bauhof pidi rinda pistma üle jõu käivate klienditeeninduse kanalitega, mis pani lõpuks poeketti otsima uusi lahendusi, et teenindust hõlbustada ja parandada.
Parem tarbijakogemus ja kõrgemad e-müügimahud – need iseloomustasid e-kaubanduse ettevõtteid 2024. aastal. Ilmselgelt muutub ostjatele e-kaubanduse platvormide kasutamine üha mugavamaks ja harjumuspärasemaks, tõdes SEB kaupmeeste makselahenduste juht Heleriin Pihla.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.