• 10.07.25, 16:00

Toidu- ja joogipetturid võltsivad just neid tooteid ja brände

Euroopas ja ka kitsamalt Eestis on süvenemas toidupettuste hulk, ütles maksu- ja tolliameti tollikorralduse osakonna keeldude ja piirangute üksuse juht Elika Brosman.
Toidu- ja joogipetturid võltsivad just neid tooteid ja brände
  • Foto: Julia-Maria Linna
Brosman rääkis Äripäeva raadio neljapäevases hommikuprogrammis, et tihtipeale võltsitakse selliseid tooteid, mis on teinud turul juba endale nime ja on kallid. "Väga mugav on ära kasutada kellegi suurt ja kallist tööd," ütles Brosman.

Seotud lood

Uudised
  • 05.02.25, 08:30
Amet: Küberpettused õnnestuvad varastel aina enam ka e-kaubanduse laia leviku tõttu
Mullu toimus Eestis 6515 mõjuga küberintsidenti ehk umbes kaks korda rohkem kui aasta varem, samas mahus kasvas ka andmelekete hulk.
Uudised
  • 11.06.25, 12:31
Vein ja kange alkohol on ühed enam võltsitud tooted Euroopa Liidus
Luksuskaupade kõrval võltsitakse üha enam ka toidukaupa ja alkohoolseid jooke, millel on tuntav mõju Euroopa Liidu, aga ka Eesti majandusele.
Uudised
  • 12.06.25, 10:51
Ebaseaduslike sigarettide tarbimine Eestis kahaneb, Euroopas vastupidine trend
Hiljutine KPMG uuring näitab, et Eesti on saavutatud ebaseaduslike sigarettide tarbimises ajutine languse, vastupidiselt EL-i valdavale trendile, kus on saavutatud kõrgeim tase alates 2015. aastast. EL-i ülesed trendid kinnitavad, et järsud maksutõusud ja toodete keelamine võivad vallandada musta turu kiire kasvu, nagu Hollandis või Prantsusmaal.
Uudised
  • 22.07.24, 10:30
Taas on liikvel võltstooted Eesti arstide piltidega
Terviseamet hoiatab: välja mõeldud nimede ja varastatud piltide abil müüakse ravimeid, mis pole tegelikult ravimid.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele