Mõjuga küberintsidentidest kaks kolmandikku moodustasid kõikvõimalikud õngitus- ja petulehed, mida avastati 4224 ehk 2,5 korda rohkem kui üle-eelmisel aastal.
Kui e-kaubandus teeb oma tohutut võidukäiku ning kullerfirmad ägavad pakikoormate all, voolab Eesti tarbijate raha riigist välja, kirjutab osta.ee tegevjuht Toomas R. Raist
Eesti Panga andmetel ulatus eelmisel aastal e-kaubanduse käive Eestis 3,54 miljardi euroni, moodustades viiendiku kogu jaekaubanduse mahust. Suurest mahust ja kasvust soovivad aga oma osa saada ka petturid. Luminori tellimusel hiljuti läbi viidud uuringu kohaselt on iga viies Eesti inimene puutunud viimase aasta jooksul kokku veebipõhise müügipettusega.
Kummitused, ämblikud, luukere maskid ja oranži värvi riided – kui veel mõni aasta tagasi peeti Halloweeni pigem Ameerika päritolu pidupäevaks, siis täna on see kindlalt jõudnud ka Eesti jaekaubanduse kalendrisse.