• 05.02.25, 08:30

Amet: Küberpettused õnnestuvad varastel aina enam ka e-kaubanduse laia leviku tõttu

Mullu toimus Eestis 6515 mõjuga küberintsidenti ehk umbes kaks korda rohkem kui aasta varem, samas mahus kasvas ka andmelekete hulk.
Tühjad kärud kaupluses
  • Tühjad kärud kaupluses
  • Foto: Veronika Koroleva on Unsplash
Mõjuga küberintsidentidest kaks kolmandikku moodustasid kõikvõimalikud õngitus- ja petulehed, mida avastati 4224 ehk 2,5 korda rohkem kui üle-eelmisel aastal.

Seotud lood

Blogid
  • 20.01.17, 09:15
Tarbijakaitseamet peab e-kauplejatele nõiajahti
Kui e-kaubandus teeb oma tohutut võidukäiku ning kullerfirmad ägavad pakikoormate all, voolab Eesti tarbijate raha riigist välja, kirjutab osta.ee tegevjuht Toomas R. Raist
Uudised
  • 28.09.23, 12:11
Luminor: e-kaubanduse kasvuga sagenevad veebipõhised müügipettused
Eesti Panga andmetel ulatus eelmisel aastal e-kaubanduse käive Eestis 3,54 miljardi euroni, moodustades viiendiku kogu jaekaubanduse mahust. Suurest mahust ja kasvust soovivad aga oma osa saada ka petturid. Luminori tellimusel hiljuti läbi viidud uuringu kohaselt on iga viies Eesti inimene puutunud viimase aasta jooksul kokku veebipõhise müügipettusega.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele