Saates „Teeninduse teejuht“ räägivad
Tele2 Eesti ärikliendiüksuse juht
Jürgen Jalakas ja Promo Food Service müügiprotsesside juht Eleri Lipping, kuidas liikuda tavalisest teenindusest päris partnerluseni. Juttu tuleb sellest, kuidas erinevad ärikliendi ja erakliendi ootused, miks B2B‑ostuprotsess on pikk ja mitmekihiline ning kuidas rolli selgus, CRM ja sisemine koostöö aitavad keerulisi otsusahelaid juhtida.
Saatekülalised avavad, miks kohtumised ja personaalne haldur on endiselt asendamatud ka ajal, mil automatiseerimine ja tehisintellekt võtavad üle lihtsama teeninduse. Saates kuuleb ka konkreetseid näiteid, kus personaalne lähenemine on päästnud kliendisuhte ning miks ausus, läbipaistvus ja järjepidevus on B2B‑teeninduse suurim konkurentsieelis.