• 01.12.25, 14:00

Suurkliendihaldurite töö otsustavad B2B‑võidud

B2B-suurkliendihaldus on ettevõtte strateegiline süda: kliente on vähem, kuid nende otsused määravad suure osa käibest ja riskidest.
Promo Food Service müügiprotsesside juht Eleri Lipping ja Tele2 Eesti ärikliendiüksuse juht Jürgen Jalakas.
  • Promo Food Service müügiprotsesside juht Eleri Lipping ja Tele2 Eesti ärikliendiüksuse juht Jürgen Jalakas.
  • Foto: Äripäev
Saates „Teeninduse teejuht“ räägivad Tele2 Eesti ärikliendiüksuse juht Jürgen Jalakas ja Promo Food Service müügiprotsesside juht Eleri Lipping, kuidas liikuda tavalisest teenindusest päris partnerluseni. Juttu tuleb sellest, kuidas erinevad ärikliendi ja erakliendi ootused, miks B2B‑ostuprotsess on pikk ja mitmekihiline ning kuidas rolli selgus, CRM ja sisemine koostöö aitavad keerulisi otsusahelaid juhtida.
Saatekülalised avavad, miks kohtumised ja personaalne haldur on endiselt asendamatud ka ajal, mil automatiseerimine ja tehisintellekt võtavad üle lihtsama teeninduse. Saates kuuleb ka konkreetseid näiteid, kus personaalne lähenemine on päästnud kliendisuhte ning miks ausus, läbipaistvus ja järjepidevus on B2B‑teeninduse suurim konkurentsieelis.
Saadet juhib Kaubandus.ee juht Maarit Kallas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Teeninduse teejuht
Suurkliendihaldurite töö otsustavad B2B‑võidud
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele