3. november 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kaupmees, pane kaubariiul kasumit kasvatama!

HL NEXT
Foto: Meediagrupi OÜ
Meediagrupi OÜ on tegutsenud jaetarvikute maaletooja ja tootjana Eesti turul üle 20 aasta, pakkudes kaubandusettevõtetele kvaliteetseid tooteid ja professionaalset teenust ning lahendusi erinevate kaubanduspindade sisustamisel ja väljapanekute loomisel.

Ostukoha asukoht, atmosfäär ja ostlemise mugavus on tarbijale tähtsad ja mõjutavad oluliselt tema ostuotsuseid. Klienti väärtustav kaupmees teab seda ja suudab oskuslikult selle teadmise enda kasuks pöörata. Kaupade valiku üle me tänasel päeval nuriseda ei saa, kaupa on palju ning selleks, et kaupluste riiulil silma paista, võitleb igaüks enda eest. Lohaka eksponeeringu korral kaotab ka ahvatlevam pakend oma mõju ja toode jääb märkamatuks või loobutakse ostust, visuaalist lähtudes, lausa teadlikult. Loogiline ja korrastatud toodete väljapanek loob atraktiivse üldpildi ja haarab kaupluse riiulite vahel liikuva ostja tähelepanu ning suurendab impulsiivostude tõenäosust. Rootsi päritolu jaetarvikute tootja HL pakub erinevaid ja mitmekülgseid lahendusi soovitud kaubandusliku kuvandi loomiseks.

Uuringud on näidanud, et valgustatud kaubariiul suurendab toodete müüki keskmiselt 19% (DDI USA, Nielsen 2009). Tooteriiuli valgustus mõjub ligitõmbavalt, eristab selgelt toote ja lisab sellele esinduslikkust. Väga oluline nüanss kosmeetikatoodete ja parfümeeria puhul, kus ei saa mööda kõrgendatud ilumeelest ja asjaolust, et väga suur osa planeerimata ostudest sooritatakse just neist kaubagruppidest. Eksklusiivse kaubamärgi puhul võimendab toote valgustatus selle luksuslikku olemust ja ahvatlev välimus on juba teada-tuntud hinnatundlikkuse vähendaja.

HL Ad’Lite™ LED valgustusel on väga lai kasutusala ning suureks eeliseks on paigaldamise kiirus ja lihtsus, millega saab hakkama ka kaupluse personal. LED-torud ja –ribad on diskreetsed ning valguslahendus kirgas, ent energiasäästlik ja kauakestev ning säilitab vastupidavuse ka madalamatel temperatuuridel. 

Kliendi ostuelamusest lähtudes on läbi targa riiulilahenduse võimalik optimeerida kaupluse personali tööd ja ajakulu kaupade paigutamisel ja korrastamisel. Organiseerimata tooteriiulid vähendavad oluliselt toodete nähtavust ja saadavad ostjale vastuolulisi signaale. Purkide ja pudelite puhul on segadus kiire tekkima ning ettevaatlikusest lähtuvalt pikeneb ka kaubariiuli korrastamise aeg. HL lahendus on olukorrale Facer™, mis koosneb riiulile asetatavast laiust reguleerivatest raamistikest, mille ette riiuli servale asetatakse raami detailide varjamiseks spetsiaalne esiliist. Tooterea korrigeerimiseks tuleb vaid raami esiserv üles tõsta ja raami libistades tagumised tooted ettepoole tõmmata. Facer™ vähendab oluliselt toodete rivistamise aega, vähendades samal ajal klaaspakendis kauba kahjustamise riski. 

Kaasaegsemaks alternatiiviks traditsioonilisele riiulile on paigutada kaubad tõukursüsteemiga. See võimaldab luua eraldi seina konkreetsele kaubakategooriale või -märgile, suurendades seega oluliselt bränditeadlikkust ja müüki. HL Next™ tõukursüsteem sobib nii erinevas laiusmõõdus tekstiili- kui ka pakendis toidukaupade, sh külmikus, presenteerimiseks. Võimaldab mahutada suurema hulga tooteid ning säästab aega nende (ümber)paigutamisel, samuti on hinnasilt ja toode alati vastavuses. Automaatselt ettepoole nihkuv tõukur ei lase kaotsi minna ka rea kõige tagumistel toodetel ning tagab iga toote nähtavuse kuni rea viimase eksemplarini. Hea nähtavus kasvatab impulsiivostude tõenäosust ja suurendab uuringute kohaselt müüki isegi kuni 20%.

Lahtised kaubad on jätkuvalt populaarne teema ja kliendile on meelepärane võimalus kombineerida ja doseerida just temale sobiv kogus toodet. Samuti toetab see keskkonnasäästlikkuse põhimõtet, mis on oluline sõnum teadlikumale tarbijale, kelle puhul omakorda ei tohiks unustada orgaanilise toidu ja õiglase kaubanduse toodete valiku tähtsust. Lahtiselt müüdavate toodete valik on aja jooksul aina suurenenud ja HL pakub kaupmeestele keskkonnasõbralikku ja ergonoomilist 3eBin™ dosaatorite süsteemi, mis aitab kaubagruppi poepinnal targalt ja atraktiivselt presenteerida. Nii kühvli kui ka gravitatsioonijõu abil kasutatavad dosaatorid on äärmiselt hügieenilised ning õhu- ja tolmukindlad. Väljuva toote kogus on reguleeritav ja tagatud on tingimused toote värskuse ja kvaliteedi säilitamiseks. Mahuteid on lihtne puhastada ja täita ning need on valmistatud pea purunematust materjalist, mis vastab toiduga kokku puutuda lubatud materjali kõrgematele nõuetele. Dosaatoreid saab lihtsasti paigutada nii kaubariiulile kui ka risttugedele.

HL kaubandustarvikute ametlik maaletooja Eestis on Meediagrupi OÜ.

Asukoht Liimi 8, Tallinn, tel: 610 40 45, [email protected] , www.meediagrupi.ee

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757