Eesti inimeste rahakotis on erinevate kaupluste ja spordiklubide kliendikaardid, ühistranspordi kaardid, pangakaardid ja juhiload. Enamik eestimaalasi omab aga ID-kaarti, mis võiks asendada kõiki teisi soodus- ja maksekaarte.
- Cloudicsi mobiilirakendusega on võimalik tankida enam kui 170 tanklas üle Eesti. Foto: Robi Zuts
ID-kaart on kõige laiemate kasutusvõimalustega digitaalne dokument. Lisaks sellele, et tegemist on füüsilise isikut tõendava dokumendiga on see veel ka digitaalne isikutuvastusvahend, allkirjastusvahend, digi-ID ja muidugi ka kliendi- ning sooduskaart.
Millised võimalused on aga kaupmehel ID-kaardi kasutusele võtmiseks soodus- või maksekaardina pakkumaks kaasahaaravat lojaalsusprogrammi?
Siinkohal tutvustame kolme erinevat lähenemisviisi
Astro Balticsi poolt arendatava
NOOM majandustarkvara võtmes.
Miks rakendada ID-kaarti kui sooduskaarti?
Peamiseks põhjuseks on selle kasutamise lihtsus ja mugavus kliendile.
Suur osa inimesi kannab ID-kaarti endaga alati kaasas ning ettevõte ei pea ise nende trükkimise eest vastutama. Ära jäävad ka tavapäraste kliendikaartide tootmisega seotud ja tarkvara uuendamis- ja seadistamisvajadused.
Lisaks tasub mainida, et ID-kaart on turvaline ja usaldusväärne sooduskaart, mis elimineerib pettuste ja väärkasutuse riskid.
Kliendi jaoks on uue lojaalsusprogrammiga liitumine kiirem ja mugavam, sest ära jäävad käsitsi täidetavad ankeedid.
ID-kaart kui maksevahend
Kaupmees saab võtta kasutusele ID-kaardi kui krediitkaardi ja pakkuda eraisikutele krediiti. See annab kasutajale mugavuse ja eelise, et nii sooduskaart kui ka maksevahend on kaks-ühes.
Eraisiku krediitkaart on ID-kaardi põhine intressivaba, lepingutasuta maksekaart, millega saab klient tasuda kaupade ja teenuste eest. Krediidi ülempiiri saab kaupmees seadistada kliendipõhiselt.
Tegemist on sobiliku lahendusega nii era- või ärikliendile. See võimaldab kaupa kiiremini väljastada, tasuda mugavalt üks kord kuus ning makmiseks piisab vaid ID-kaardist.
Kuu- ja mitmekorrakaardid või virtuaalne raha ID-kaardil
Täiendavalt makse- ja sooduskaardi omadustele on ID-kaardile võimalik laadida näiteks pääsmeid ja kuukaarte. See tähendab, et
spordiklubid ei pea eraldi väljastama kaarte, pabereid või käepaelu, mis kliendil võivad koju ununeda, vaid saavad kontrollida pääsmete või lojaalsusprogrammi kehtivust otse ID-kaardilt.
Lisaks võimaldab ID-kaardiga seotud lojaalsusprogramm pakkuda klientidele soodustuste asemel hoopis virtuaalse raha kogumise võimalust, mida ka täna paljud ettevõtted kasutavad.
- Cloudicsi mobiilirakendusega on võimalik tankida enam kui 170 tanklas üle Eesti.
ID-kaart kui makse- ja sooduskaart mobiilirakenduses
Eelnevalt kirjeldatud krediitkaardi lahendus võimaldab võtta ID-kaardi kasutusele kaks-ühes soodus ja maksekaardina.
See tähendab, et kasutades näiteks
Cloudicsi mobiilirakendust auto tankimiseks, piisab kasutajale vaid ühe kaardi lisamisest rakendusse ning tankides rakenduvad soodustused automaatselt.
Sellisest nutikast lahendusest saavad kasu lõigata kõik erinevad kaupmehed olenemata nende tegevusvaldkonnast.
ID-kaardi põhise lojaalsuskaardi abiga turunduskampaania kaasatuse tõstmine
ID-kaardi kasutamine kampaaniasse registreerimiseks muudab protsessi kliendi jaoks kiiremaks ja turvalisemaks. Piisab vaid sellest, et ID-kaart sisestatakse makseterminali.
Klient ei pea täitma küsimustikku ega ankeeti, eemaldatakse andmete sisestusvead, mis tähendab omakorda kõrgemat kaasatust kampaaniasse.
Lisaks annab see võimaluse klienditeenindajale otsemüügiks ehk töötaja saab tehingu käigus kliendile välja pakkuda kampaanias osalemise võimalust.
- Astro Balticsi iseteeninduskassa Lõunakeskuse Oomipoes.
Boonus: ID-kaardi registreerimine tava- või iseteeninduskassas ja ühildamine iseteenindusfunktsionaalsustega veebis
Astro Baltics on välja töötanud
iseteeninduslahendused, mis võimaldavad kliendil registreerida oma ID-kaardi lojaalsuskaardiks ka iseteeninduskassas. Sellega tehakse lojaalsusprogrammiga liitumine kliendi jaoks eriti mugavaks ja lihtsaks.
See säästab klienditeenindaja aega ning pakub kliendile mugavat võimalust talle sobival ajal. Lisaks on iseteeninduskassades võimalik kliendil ise uuendada oma andmeid.
Kui ettevõte pakub e-poe või iseteenindusfunktsionaalsusi veebis, saab ID-kaardi toe siduda ka nende lahendustega: nii muutub kliendi arvamuse, tarbimismustrite ja tagasiside kogumine veel lihtsamaks.
Kui soovite luua lihtsasti kasutatava, mugava ja kasumliku lojaalsusprogrammi, siis võtke ühendust
Astro Balticsiga.
Astro Baltics loob terviklikke majandustarkvara lahendusi aastast 1998. Astro Balticsi pakutavad
NOOMi tarkvaralahendused on iga päevaselt kasutuses Eesti apteekides, kütusetanklates, tööstusettevõtetes, jaemüügikettides, majutusasutustest, kaubanduskeskustest ja igal pool mujal.
Saatke päring kontaktivormi kaudu
siit või võtke ühendust
[email protected] või telefonil 628 0000.
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Hetkel kuum
Tagasi Kaubandus esilehele