• 23.02.23, 10:41

TOP 10: ihaldusväärsemad tööandjad kaubandus- ja teenindussektoris 2023

Tööotsinguportaal CV-Online Estonia viis läbi iga-aastase Top Tööandja uuringu, mis kogus rekordiliselt pea 13 000 vastust. Uuringu käigus oli kõikidel inimestel võimalik hääletada ettevõtte poolt, kus nad sooviksid enim töötada. Kaubanduses võidutsesid suured jaeketid ning teenindussektoris Bolt.
Ihaldusväärseim tööandja kaubandussektoris 2023: Coop Eesti
  • Ihaldusväärseim tööandja kaubandussektoris 2023: Coop Eesti
  • Foto: Raul Mee
“Hoolimata majanduse mõningasest jahenemisest on tööturul võitlus parimate töötajate pärast endiselt väga aktiivne. Parimad töötajad teevad enne kandideerimist ja tööpakkumise vastuvõtmist tööandjale põhjaliku taustakontrolli. TOP Tööandjaks nomineeritutel on hea võimalus luua endale eelised parimate töötajate kaasamiseks oma eduloosse,” ütles uuringi läbi teinud CV.ee tegevjuht Agu Vahur.

Seotud lood

Uudised
  • 31.01.23, 06:00
Coop Eesti uus juht: Eesti jaekaubandus konsolideerub ajapikku
Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimeheks saab alates 1. veebruarist logistikutaustaga Rainer Rohtla, kelle suur eesmärk on kasvatada jätkuvalt Coop Eesti turuosa ning tema sõnul kindlasti Eesti jaekaubandus konsolideerub.
Saated
  • 31.01.23, 10:34
Coop Eesti uus juht vihjas, et kauplustekett on ostulainel
Eesti suurim jaekaubanduskett Coop Eesti, millele kuulub täna ligi veerand turuosast, ihkab veelgi kasvada. Konkurendid, kes on täna vaevas ja tunnevad, et turgu ise võtta ei jõua, võivad minna Coopi jutule, rääkis ettevõtte peatne juht Rainer Rohtla.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele