• 12.03.25, 15:07

Rõivamüüjate käibe TOP 50 | Rõivaturg on surve all, ka tuntud nimed kannatavad

Pea kõik rõivamüüjad pidid rinda pistma olulise käibe langusega, olulise tõusu üle said rõõmustada vähesed. Sealhulgas ei olnud suuri kasve ka suuremate tegijate seas, selgus rõivamüüjate 2024. aasta nelja kvartali koondkäibe TOP-ist.
Hugo Boss kauplus Tallinna vanalinnas
  • Hugo Boss kauplus Tallinna vanalinnas
  • Foto: Andras Kralla
Rõivamüüjate valdkonnas on 162 ettevõtet, neist 131 ületavad 150 000-eurost käibepiiri. Käibepiiri ületavate ettevõtete arv kahanes aastaga 6 ettevõtte võrra.

Seotud lood

Uudised
  • 01.11.24, 13:56
Eesti suuremad moekaupmehed avavad suu: rõivaostja roheline jutt ja ostuotsus ei lähe sageli kokku
Eesti tuntud moe- ja spordirõivastega kauplejajad kommenteerisid kaubandus.ee’le, et rohelise toote eest juurde ei taha Eesti tarbijad maksta – hind paneb ikkagi ostuotsused paika.
Uudised
  • 26.02.25, 14:25
Macta Beauty asutaja: ilukaubanduses tähendab paigalseis tagasiminekut
Gaselli Kongressil astusid üles Macta Beauty omanikud ja õed Merilyn Veldi ja Gretel Kikkas, kes tõdesid, et ilukaubandus on nagu iluolümpia – konkurente tuleb sadade toodetega iga aasta juurde.
Uudised
  • 28.11.24, 16:12
Stockmanni naiste moeosakond sai suure uuenduskuuri
Novembrikuus avas Stockmanni kaubamaja uuenenud naiste moeosakonna, olulise täiendati ka moebrändide ja aksessuaaride valikut.
Uudised
  • 22.10.24, 12:01
Pärnus avas uksed Douglase ilupood
Ilukaubamaja Douglas avas kuuenda ilupoe Pärnu Kaubamajakas kaubanduskeskuses, aasta lõpus plaanitakse laieneda veelgi.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele